Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Jeg har fått disse depot tab av legen min, da jeg sliter vanvittig med å sovne. står de er beregnet på mennesker på 55+ år, men jeg er bare 30... Anonymkode: 837fd...dfe
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Jeg har prøvd dem. Fungerte ikke på meg. Jeg fikk også bivirkninger av dem. Pussig nok får jeg ikke de bivirkningene av melatonin som jeg bestiller fra utlandet, mulig det er fordi de ikke inneholder laktose som jeg ikke tåler. De fungerer litt bedre på meg, men det er ikke alltid jeg har effekt av dem, uten at jeg forstår hvorfor jeg har virkning noen kvelder og andre kvelder ikke. Vet at melatonin brukes til mange aldre, ikke bare over 55. De fleste andre jeg har snakket med som har forsøkt circadin har hatt god effekt av dem, så mest trolig har du det også Natta Anonymkode: 240b0...6ff
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 Kva er det eigentleg du lurer på? Det er ikke bare mennesker på 55+ år som får dette. Anonymkode: e88a9...645
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 Kjøp deg en skikkelig lyslampe også, og bruk om morgenen Jeg fikk skikkelig livaktige drømmer de første nettene på melatonin. Ellers funka de supert! Gleder meg til ferdig med gravid og amming runde to slik at jeg kan begynne på de igjen. Anonymkode: 11c4d...648
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 Ene barnet mitt får melatonin, så det passer jo for alle aldre. Anonymkode: 7a421...5b1
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #6 Skrevet 20. juni 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøp deg en skikkelig lyslampe også, og bruk om morgenen Jeg fikk skikkelig livaktige drømmer de første nettene på melatonin. Ellers funka de supert! Gleder meg til ferdig med gravid og amming runde to slik at jeg kan begynne på de igjen. Anonymkode: 11c4d...648 Dette med drømmer..er det en bivirkning? Jeg har (utrolig nokk) drømt om livaktige drømmer om eksen min siden jeg begynte på de...skjønner ingenting først når jeg vokner. Til nå har de virket godt noen kvelder og noen kvelder ikke. Skjønner ikke helt. hi Anonymkode: 837fd...dfe
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #7 Skrevet 20. juni 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette med drømmer..er det en bivirkning? Jeg har (utrolig nokk) drømt om livaktige drømmer om eksen min siden jeg begynte på de...skjønner ingenting først når jeg vokner. Til nå har de virket godt noen kvelder og noen kvelder ikke. Skjønner ikke helt. hi Anonymkode: 837fd...dfe Jeg drømmer veldig mye etter at jeg begynte med melatonin (ikke cirkadin) Anonymkode: d362a...ec9
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #8 Skrevet 21. juni 2017 Har svært god effekt av Circadin. Men den må tas 1-2 timer før leggetid og minst mulig TV/telefon minst siste timen Anonymkode: 82d52...ff1
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #9 Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har svært god effekt av Circadin. Men den må tas 1-2 timer før leggetid og minst mulig TV/telefon minst siste timen Anonymkode: 82d52...ff1 Jeg er heller ikke 55+ 😅 Anonymkode: 82d52...ff1
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #10 Skrevet 21. juni 2017 Sønnen min bruker de og har gjort det lenge. Mange med autisme og ADHD bruker Melatonin. Moren min prøvde Melatonin en natt eller to, hun sa hun hadde veldig livaktige drømmer og syntes det var for ubehagelig til å ville bruke videre. Anonymkode: 4dd06...c8e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #11 Skrevet 21. juni 2017 Datteren min brukte circadin da hun var 12 år, men hun måtte bytte til melatonin. Depot tabletten var ikke ordentlig ute av kroppen når hun skulle stå opp om morgenen, så hun var fryktelig trøtt og uopplagt. Anonymkode: 53de9...6b0
Forsvarsfrue^^ Skrevet 21. juni 2017 #12 Skrevet 21. juni 2017 Jeg er 27, har brukt Circadin sammen med Vallergan av og på i noen år, og har god virkning med disse to sammen. Ingen bivirkninger og rolig god søvn våkner ofte før klokka ringer og er opplagt fra første stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå