Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 69,4 kg i dag! I hele mitt voksne liv har jeg vært overvektig. Jeg er 163 cm høy og har veid mellom 72 og 86 kg fra jeg var 20. Nå har jeg endelig funnet min livsstil, og vekten har landet på det magiske 6-tallet for første gang på 20 år! Jeg er stolt, kjenner jeg 😊 Har fremdeles litt å gå på før bilringen rundt magen forsvinner, men jeg lever veldig godt med sånn jeg har det nå 😊 Anonymkode: 1ed7b...8c3
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Gratulerer så mye. Du har gjort en fantastisk jobb. Anonymkode: 69525...c34
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Bravo. Hva er din livsstil? Anonymkode: ebf27...944
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Bravo. Hva er din livsstil? Anonymkode: ebf27...944 Jeg har alltid fulgt de offisielle kostrådene, og har levd på lavkalori. Det har funket i 2-3 mnd om gangen, og så har jeg sprekt, og dynget innpå på potetgull og sjokolade, sånn fordi jeg bare måtte. Nå har jeg holdt på siden januar. Jeg spiser mye mer fett enn før. Det er skikkelig skummelt😬 Men jeg gjør det bevisst! Olivenolje på salaten, fløte i suppen, og helmelk i grøten. Jeg blir ikke sulten!! Spiser 3 måltider, trenger ikke mellommåltid, og har ikke lyst på godis før middag. Jeg spiser kaker i bursdag, men mindre stykker og de smaker liksom ikke så godt lenger, blir altfor søtt når jeg spiser lite sukker til vanlig. Anonymkode: 1ed7b...8c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå