Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Kan jeg ta karuseller på tivoli selvom jeg kanskje er gravid? 😉 Anonymkode: 8e045...654
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Det står som regel på dem om de ikke er anbefalt for gravide, akkurat som det står på dem at de ikke er for dem under en viss høyde eller for dem med dårlig hjerte. Anonymkode: 1495d...ff2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Karuseller og vannsklier må du holde deg unna om du er gravid. Årsaken er at brå landing eller plutselige oppststarter kan skade barnet ditt. ref. Lommelegen , og sunn fornuft. Anonymkode: e6c8a...850
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 Jeg tok karuseller og berg -og dalbaner da jeg var nygravid, typ 4-5 uker på vei. Da er jo fremdeles livmor nedi bekkenet og ligger beskyttet der. Da vi var på Tusenfryd senere i svangerskapet tok jeg bare disse barnetingene. Det står, i hvert fall på tusenfryd, hvilke karuseller du ikke kan ta som gravid. Det er pga du kan få støt/slag i magen når karusellene bremser og starter. Anonymkode: f6a8c...39f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå