Gå til innhold

Fortell om din siste krangel med en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn og damer tenker helt ulikt. : 0

Anonymkode: 8cd4f...6d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg : Gidder du å tømme oppvaskmaskinen?

Han: Nå får du gi deg, jeg tømte den for to dager siden, du ser aldri det jeg gjør bare strør rundt deg med rot selv. Jeg trodde vi var ferdige med at du skal herse med meg og bestemme hva jeg skal gjøre, dette gidder jeg faan meg ikke. Osv

Idiotmann. Heldigvis med endel gode sider. 

Anonymkode: 8b9a5...257

Skrevet

Haha.. slik er min å. : D min sa for noen dager siden når vi krangla— han skulle bli borte noen dager og jeg trengte hjelp hjemme siden jeg var sykemeldt. Da sa han det får du bare finne deg i.. du kan ikke bestemme over meg lenger det gidder jeg faen meg ikke.. er så lei av å se det sure trynet dit møkkakjerring. Da kjente jeg at jeg ble skikkelig lei meg. Er venner igjen nå da.. men den satt godt inni magen: (

Skrevet

Jeg: nå er jeg så lei at du bare la stekepanna ligge i oppvaskkummen etter du har laget deg noe mat. Ta og vask opp etter deg. 

Han: Ja men når den ligger der lenge nok pleier den på magisk vis bli vasket, tørker og ryddet på plass i skapet igjen så må bare la magien virke først. 

Jeg: se å skjerp deg! Jeg er så lei av et rotete kjøkken og du lover du skal vaske opp etter deg men du tar jo ALDRI stekepannen. Kan du gå å gjøre det det du lovet? 

Han: La meg tenke på det. 

Dagen etter vasket han stekepannen. Utenom den å kjøkkenet generelt er det lite vi krangler om. 

Anonymkode: ee4c1...1fc

Skrevet

Jeg klikket på han da jeg etter en arbeidsuke med 4 nattevakter i tillegg til arbeidshelg med Dag/Aften (altså 6 vakter a 3 ulike skift) kom hjem til et totalt bomba hus. Ingen middag og jeg hadde sendt melding og spurt om jeg kunne få legge meg litt etter jobb. Isteden måtte jeg underholde barn, rydde, brette klær, lage middag og vaske, mens han dro på båttur.. Jeg var så sint når han kom hjem at det bare var så vidt at jeg ikke druknet han i vaskebøtta.. 

"jeg kan ta det" pleier han å si.. Men det skjer jo bare ikke. Og hvertfall ikke når det er helg og han har fri.. 

Anonymkode: 3874d...056

Skrevet

Det var i oktober 2015. Det vil si, det var egentlig bare jeg som kranglet. Jeg følte jeg hadde vært innelåst hjemme med vårt yngste barn siden hun ble født syv mnd tidligere, mens han fløy rundt på treninger og sosiale arrangement. Han var egentlig enig med meg, og sa ikke stort, men jeg trengte å øse ut litt frustrasjon😬

Anonymkode: d1bee...8ff

Skrevet

Hahaaa kjenner meg igjen. De eieringen bekymringer. De tar seg en båttur osv når huset ser bomba ut og unga griner. Godt å komme seg ut litt; D 

Skrevet

Jeg : kan vi ikke finne på noe med ungene i helga?

Han: kjøpe en film i iTunes?  

Jeg: kan vi ikke dra på tur som andre familier

Han: ungene koser seg hjemme, og dessuten er jeg sliten

Jeg :jeg skulle ønske du følte at det å være med barna på tur ga energi og ikke tok energi.

Han :jeg skulle ønske du skjønte hvor travelt jeg har det (særlig) og det er er jeg som har jobbet hardt og kjøpt dette huset til 4000 millioner nesten alene, så jeg må få slappe av en eneste dag for faan.

Jeg :jeg jobber faktisk 100 % jeg også, vi er to som skal hente oss inn i helgene men så lenge vi har små barn må vi tenke lengre enn bare på oss selv. Derfor står jeg opp med barna hver lørdag og søndag  fordi jeg vet at du nyter der å sove lenge.

Han : ja det er jo DEG det er synd på, det er det bestandig. Dette gidder jeg ikke høre på.

Jeg : unnskyld (med jugekors). 

Så drar barna og jeg ut mens han sover middag. 

Anonymkode: 8b9a5...257

Skrevet

Hehe.. de er av en helt spesiell rase

Skrevet

Herregud for noen menn dere har! Og det verste er at dere står i det og duller for de som de var barna deres 😬 Fatter ikke at noen orker, og er veldig glad for at jeg ikke har det problemet.

Skrevet

Det der hadde ikke jeg giddet. Heller alenemor enn et stort barn ekstra.

Anonymkode: fb53c...10a

Skrevet

Hjelp! Dette kan da ikke være normalt? Ble plutselig ekstra glad i mannen min. 

Anonymkode: aba31...f74

Skrevet

Min mann er nesten perfekt, og det eneste vi faktisk krangler om, er når det har gått for lang tid siden sist sex, og da er det jeg som er frustrert🙊Men det er absolutt det eneste vi krangler om😁

Anonymkode: 8d9d8...d6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...