Gå til innhold

Jeg har nettopp startet en blogg. Hva betyr dette? *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

20170620_210128.thumb.png.0b76e81d884ec641b539e0364de74f86.png

Anonymkode: a4061...890

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Statistikk over besøkende (de siste 7 dagene). 14.06.17, 15.06.17 og 16.06.17 var det ingen inne. 18.06.18 hadde siden 100 sidevisninger, ca to norske lesere og ca to lesere. Osv.

Anonymkode: 6900c...d4b

Skrevet

Den viser dag til dag hvor mange lesere og sidevisninger du har. Idag har du altså hat ca 100 sidevisninger men bare mellom 1-20 lesere.

Anonymkode: 5b780...74e

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den viser dag til dag hvor mange lesere og sidevisninger du har. Idag har du altså hat ca 100 sidevisninger men bare mellom 1-20 lesere.

Hva er forskjell på lesere og sidevisninger?

Skrevet

Du kan ha gått inn på din egen blogg 100 ganer og få tilsvarende sidevisninger. Du må forholde deg til antall unike lesere.

Anonymkode: d2ce3...508

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er forskjell på lesere og sidevisninger?

Sidevisninger betyr at det har hvert ca 100 stk som har klikket inn på bloggen din men ikke blitt der lenge nok til at de har rukket å lese bloggen din. Lesere betyr at de har klikket inn på bloggen din og hvert der inne lenge nok til at de har lest. Det er leserene som betyr noe når du blogger og ikke hvor mange som har klikket innom. 

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sidevisninger betyr at det har hvert ca 100 stk som har klikket inn på bloggen din men ikke blitt der lenge nok til at de har rukket å lese bloggen din. Lesere betyr at de har klikket inn på bloggen din og hvert der inne lenge nok til at de har lest. Det er leserene som betyr noe når du blogger og ikke hvor mange som har klikket innom. 

Det er litt feil. Sidevisninger sier hvor mange ganger det er klikket på siden, det sier ingenting om hvor lenge de har vært inne på bloggen. Lesere betyr hvor mange unike personer/ip-adresser som har sett på den. Så grafen her viser at 1 (eller to) har trykket 100 ganger inn på bloggen. Sannsynligvis bloggeieren selv. 

Skrevet
1 minutt siden, mirakela skrev:

Det er litt feil. Sidevisninger sier hvor mange ganger det er klikket på siden, det sier ingenting om hvor lenge de har vært inne på bloggen. Lesere betyr hvor mange unike personer/ip-adresser som har sett på den. Så grafen her viser at 1 (eller to) har trykket 100 ganger inn på bloggen. Sannsynligvis bloggeieren selv. 

Åå? Sikker ? For når jeg skrev blogg var jeg jo mange ganger innom bloggen men kom ikke opp jeg hadde så mange sidevisninger som jeg hadde klikket innom. Så derfor har jeg tenkt at det var antallet som hadde klikket innom men ikke lest. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Åå? Sikker ? For når jeg skrev blogg var jeg jo mange ganger innom bloggen men kom ikke opp jeg hadde så mange sidevisninger som jeg hadde klikket innom. Så derfor har jeg tenkt at det var antallet som hadde klikket innom men ikke lest. 

Ja, jeg var sikker men jeg googlet det også for å sjekke. Denne bloggeren forklarer det på en god måte: 

http://m.inaanjuta.blogg.no/1354122499_hva_er_forskjellen_p_.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...