Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 I dag hadde jeg min andre utskrapning på 3 måneder. Er så fortvilet. Begge var i uke 10. Sist ble jeg gravid med en menssyklus imellom. Nå lurer jeg på om jeg bør vente lenger? Når ble dere gravide etter abort? (Jeg hadde en MA) Anonymkode: 340e5...e6d
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Jeg hadde en MA for 3 år siden, ble gravid igjen etter 3 mnd. Ble gravid i oktober i fjor, mistet i sa men ble gravid igjen før mensen kom tilbake, mistet den spiren også Da trengte jeg en pause fra prøvingen og hadde én mens før jeg ble gravid igjen, den spiren sitter enda så jeg har vært heldig og blitt gravid fort etter abortene. Det viktigste jeg tenker er at du selv føler deg klar for å prøve igjen, det er beintøft å miste flere ganger, føler med deg💙Siden det er utskraping du har hatt, og det to ganger på 3 mnd, så ville jeg personlig latt kroppen få hente seg litt inn igjen,men det er meg...god klem til deg Anonymkode: 85933...251
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 Jeg ventet en mens etter utskrapning før vi forsøkte på nytt. Da ble jeg gravid på første forsøk og resultatet er i dag en flott gutt på 6 år😊 Anonymkode: 53230...64c
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde en MA for 3 år siden, ble gravid igjen etter 3 mnd. Ble gravid i oktober i fjor, mistet i sa men ble gravid igjen før mensen kom tilbake, mistet den spiren også Da trengte jeg en pause fra prøvingen og hadde én mens før jeg ble gravid igjen, den spiren sitter enda så jeg har vært heldig og blitt gravid fort etter abortene. Det viktigste jeg tenker er at du selv føler deg klar for å prøve igjen, det er beintøft å miste flere ganger, føler med deg💙Siden det er utskraping du har hatt, og det to ganger på 3 mnd, så ville jeg personlig latt kroppen få hente seg litt inn igjen,men det er meg...god klem til deg Anonymkode: 85933...251 Godt å høre at det har gått bra til slutt for deg 🌞 Jeg er enig, føler psykisk jeg må ha en pause. Jeg aner bare ikke hvor lenge. Vil ikke få skyldfølelse for om jeg blir gravid igjen snart og mister den også... :/ Anonymkode: 340e5...e6d
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ventet en mens etter utskrapning før vi forsøkte på nytt. Da ble jeg gravid på første forsøk og resultatet er i dag en flott gutt på 6 år😊 Anonymkode: 53230...64c Så herlig! Var det noe risk i det hele å vente bare en mens? Jeg ble jo gravid akkurat 1 mnd etter første mens etter utskrapning, men det gikk jo ikke bra... Anonymkode: 340e5...e6d
topaz Skrevet 20. juni 2017 #6 Skrevet 20. juni 2017 Jeg ble gravid i februar/mars etter utskrapning i november. Hadde tre vanlige sykluser før ny graviditet. Nå ser det ut til å gå fint!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #7 Skrevet 20. juni 2017 Jeg hadde kun sa, så vet ikke om det er annerledes? Men jeg ble gravid to uker etterpå. Mistet igjen, og ble gravid to uker senere. Og mistet igjen. Så mistet tre på rappen, den første i uke 9, og de to siste i uke 6. Så ventet vi en mens imens vi funderte på om vi skulle prøve én gang til. Gjorde det. Og har nå baby på 4mnd. 😊 Veldig fornøyd med at vi hoppa i det én gang til. 😊 (Vi har forresten to barn fra før, og har aldri mistet tidligere. Så tror jeg rett og slett hadde max uflaks. Velger å tro det ihvertfall 😊) Anonymkode: d2bb1...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå