MamsenMedToSmå Skrevet 21. juni 2017 #26 Skrevet 21. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Blir så usikker på meg selv. Kanskje han ikke syns det var like koselig? Plutselig er han så stille. Sender meldinger men svarer ikke på det jeg spør om. Anonymkode: 8223b...f6d Skjønner deg godt! Lenge siden jeg datet, men husker godt den følelsen av å være usikker og å tolke den andre hele tiden. Slitsomt og vanskelig! Hvis du klarer, la han ta initiativ til kontakt neste gang. Om han er Interessert vil han nok gjøre det. Hvis du ikke klarer å avvente - kjør på. Du vil jo uansett ha en som liker deg for den du er! Og gjør han ikke det så er det like greit å finne ut av det ☺
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #27 Skrevet 21. juni 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir så usikker på meg selv. Kanskje han ikke syns det var like koselig? Plutselig er han så stille. Sender meldinger men svarer ikke på det jeg spør om. Anonymkode: 8223b...f6d Han er mann..... Anonymkode: 9c5cf...10f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #28 Skrevet 21. juni 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir så usikker på meg selv. Kanskje han ikke syns det var like koselig? Plutselig er han så stille. Sender meldinger men svarer ikke på det jeg spør om. Anonymkode: 8223b...f6d Han er mann..... Anonymkode: 9c5cf...10f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #29 Skrevet 22. juni 2017 Slutt å være så usikker. Det er usexy for menn. Anonymkode: ec179...054
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 22. juni 2017 #30 Skrevet 22. juni 2017 På 20. juni 2017 den 23.25, Anonym bruker skrev: Jaha? Men da er jeg litt kjerring da Anonymkode: 8223b...f6d Det er IKKE kjerring med Capri og topp altså! Det finnes så mange forskjellige utgaver der, som er kjempetøffe :-) Du var sikkert kjempefin HI :-)
Manubrium Skrevet 22. juni 2017 #31 Skrevet 22. juni 2017 Ikke stress med meldinger og sånt. Det er så teit at det liksom skal være "regler" for slikt. Med mindre du har en tendens til å bombardere folk med meldinger, for så å spørre "er du sur???", så er det ingen fare. Jeg sjekker ofte meldinger uten å svare. Det betyr ofte at jeg er opptatt, og noen ganger at jeg bare ikke orker å svare. Ingenting mer. Så fint at dere hadde det hyggelig. Det syns nok han også, siden dere kyssa til slutt
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #32 Skrevet 22. juni 2017 5 timer siden, Manubrium skrev: Ikke stress med meldinger og sånt. Det er så teit at det liksom skal være "regler" for slikt. Med mindre du har en tendens til å bombardere folk med meldinger, for så å spørre "er du sur???", så er det ingen fare. Jeg sjekker ofte meldinger uten å svare. Det betyr ofte at jeg er opptatt, og noen ganger at jeg bare ikke orker å svare. Ingenting mer. Så fint at dere hadde det hyggelig. Det syns nok han også, siden dere kyssa til slutt Tja har fått to overfladiske snap fra han siden jeg dro i går. En i går kveld og en i dag. Nei ikke en som sender masse meldinger men ville kanskje trodd at jeg ville få noe litt mer personlig? Eller bare takk for besøket melding 🙄 Anonymkode: 8223b...f6d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #33 Skrevet 22. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tja har fått to overfladiske snap fra han siden jeg dro i går. En i går kveld og en i dag. Nei ikke en som sender masse meldinger men ville kanskje trodd at jeg ville få noe litt mer personlig? Eller bare takk for besøket melding 🙄 Anonymkode: 8223b...f6d Var han mer personlig før du var hos han? Når skal dere møtes igjen, mener å huske at du skrev at dere skal det? Anonymkode: 447d3...d20
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #34 Skrevet 22. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var han mer personlig før du var hos han? Når skal dere møtes igjen, mener å huske at du skrev at dere skal det? Anonymkode: 447d3...d20 Ja eller skrev mer, svarte mer osv før. han som tok initiativet i går, eller han fulgte meg til bilen og ga meg en klem og så kysset han meg. Sa at nå viste jeg hvert fall hvor han bodde og sånn. Ja vi skulle møtes igjen men ikke avtalt noe tid. men syns dette er så rart. Føler liksom at han kanskje ikke er interessert likevel? Eller ikke likte meg? Men skjønner ikke hvorfor han kysset meg heller 🙄 Anonymkode: 8223b...f6d
Frøkensnupp Skrevet 22. juni 2017 #35 Skrevet 22. juni 2017 Kunne vært noe jeg kunne ha skrevet!jeg har ikke datet på 6 år og var på date for litt siden. Vi møttes første gang og avtalte nytt møte. Jeg følte at vi begge likte hverandre. Vi møttes 3 ganger og siste date var vi ute å spiste, vi satt og kysset og holdt rundt hverandre hele kvelden. Når jeg dro hadde jeg en god følelse og jeg sendte god natt mld. Dagen etter følte jeg det samme som deg,jeg fikk en upersonlig snap. Jeg ble mer og mer usikker på meg selv og lurte på om hva jeg hadde sagt feil, tilslutt sendte jeg kan mld og spurte rett ut. Gidder ikke bruke tid på menn som ikke virker nok interessert. Jeg fikk til svar at det ikke var nok gnist mellom oss til å fortsette. Jeg fikk litt sjokk fordi jeg følte at vi hadde det koselig og at vi fant tonen,satt tross alt å klina hele kvelden. Etter det har jeg ikke hørt noe. Mitt råd til deg er å følge magefølelsen for den stemmer somregel. Han er nok ikke like interessert desverre😕
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #36 Skrevet 22. juni 2017 46 minutter siden, Frøkensnupp skrev: Kunne vært noe jeg kunne ha skrevet!jeg har ikke datet på 6 år og var på date for litt siden. Vi møttes første gang og avtalte nytt møte. Jeg følte at vi begge likte hverandre. Vi møttes 3 ganger og siste date var vi ute å spiste, vi satt og kysset og holdt rundt hverandre hele kvelden. Når jeg dro hadde jeg en god følelse og jeg sendte god natt mld. Dagen etter følte jeg det samme som deg,jeg fikk en upersonlig snap. Jeg ble mer og mer usikker på meg selv og lurte på om hva jeg hadde sagt feil, tilslutt sendte jeg kan mld og spurte rett ut. Gidder ikke bruke tid på menn som ikke virker nok interessert. Jeg fikk til svar at det ikke var nok gnist mellom oss til å fortsette. Jeg fikk litt sjokk fordi jeg følte at vi hadde det koselig og at vi fant tonen,satt tross alt å klina hele kvelden. Etter det har jeg ikke hørt noe. Mitt råd til deg er å følge magefølelsen for den stemmer somregel. Han er nok ikke like interessert desverre😕 Å så trist å høre 🙁 Skikkelig kjip fyr du vsr med. Håper ikke at du har mista håpet? tja har kjent han her noen år. Vet at han er sjenert. Bare skjønner ikke hvorfor han nå er så tilbakeholden? Han som har pusha liksom. Usikker på om jeg skal spørre han rett ut eller bare la det gå 🙄 I går var han skikkelig gentleman og jeg syns vi hadde det koselig. Går rundt og lurer på om jeg kanskje ikke er bra nok Anonymkode: 8223b...f6d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #37 Skrevet 22. juni 2017 Se filmen "he's just not that into you"... lykke til videre! Anonymkode: e0ef2...5ba
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #38 Skrevet 22. juni 2017 Fikk melding fra han i kveld der han skrev at han har vært ganske opptatt men var litt flau over å ha vært litt på i går når jeg dro og håpa at jeg ikke tok det ille opp at han kyssa meg 😅 Anonymkode: 8223b...f6d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #39 Skrevet 22. juni 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fikk melding fra han i kveld der han skrev at han har vært ganske opptatt men var litt flau over å ha vært litt på i går når jeg dro og håpa at jeg ikke tok det ille opp at han kyssa meg 😅 Anonymkode: 8223b...f6d Hva svarte du? Anonymkode: 447d3...d20
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #40 Skrevet 22. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva svarte du? Anonymkode: 447d3...d20 Svarte at det ikke var noe å være flau over og at jeg syns det bare var koselig Anonymkode: 8223b...f6d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #41 Skrevet 22. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Svarte at det ikke var noe å være flau over og at jeg syns det bare var koselig Anonymkode: 8223b...f6d Ta initiativ til å møtes neste gang Anonymkode: 447d3...d20
Tidfortro Skrevet 22. juni 2017 #42 Skrevet 22. juni 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fikk melding fra han i kveld der han skrev at han har vært ganske opptatt men var litt flau over å ha vært litt på i går når jeg dro og håpa at jeg ikke tok det ille opp at han kyssa meg 😅 Anonymkode: 8223b...f6d Ååå, så koselig da! Godt å høre! 😍
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #43 Skrevet 22. juni 2017 3 minutter siden, Sm1994 skrev: Ååå, så koselig da! Godt å høre! 😍 Ja han var vist redd for å skremme meg bort 😅 Og ble usikker på meg. Så da var det en god forklaring 😊 Anonymkode: 8223b...f6d
oslofrk Skrevet 23. juni 2017 #44 Skrevet 23. juni 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja han var vist redd for å skremme meg bort 😅 Og ble usikker på meg. Så da var det en god forklaring 😊 Anonymkode: 8223b...f6d Heia åpen kommunikasjon! Såååå - inviterer du på date i helgen? kos deg😉
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #45 Skrevet 23. juni 2017 9 minutter siden, oslofrk skrev: Heia åpen kommunikasjon! Såååå - inviterer du på date i helgen? kos deg😉 Skulle gjerne ha gjort det men jeg er opptatt hele helgen så får se til uka 😊 Syns bare det var godt å høre fra han at det ikke var meg som var problemet 😃 Anonymkode: 8223b...f6d
MamsenMedToSmå Skrevet 23. juni 2017 #46 Skrevet 23. juni 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Fikk melding fra han i kveld der han skrev at han har vært ganske opptatt men var litt flau over å ha vært litt på i går når jeg dro og håpa at jeg ikke tok det ille opp at han kyssa meg 😅 Anonymkode: 8223b...f6d Å, nå ble jeg glad! 👏☺ Godt å se at de som roper høyt at han ikke er interessert ikke alltid får rett 😉 Kos deg videre med flørten ❤
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #47 Skrevet 23. juni 2017 38 minutter siden, MamsenMedToSmå skrev: Å, nå ble jeg glad! 👏☺ Godt å se at de som roper høyt at han ikke er interessert ikke alltid får rett 😉 Kos deg videre med flørten ❤ Ja er vel den enkleste forklaringen? Takk det skal jeg 😊 Anonymkode: 8223b...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå