Gå til innhold

Dere som har hatt sa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan artet blødningen seg før dere mistet? Hadde dere mye smerter? Rosa eller brunt spotting? 

Har hatt blødning Idag men rosa når jeg tørker meg, har stoppet opp nå...

Anonymkode: 42821...93f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang store smerter og stor blødning i to dager. Fortsatte videre som en vanlige mens, men noen dager lengre enn en normal mens. Det var ca. uke åtte.

De andre gangene har jeg hatt lite smerter, og mer vanlige mensblødninger om enn noe kraftigere enn normal og med mer koagler i blodet.

Høres ikke ut som om det er det du har, krysser fingrene for deg :)

Anonymkode: 5b04a...634

Skrevet

Jeg har aldri mistet, men jeg har båret frem fire barn og hatt blødninger i alle svangerskapene. Det er veldig vanlig å spotte litt i første trimester. 

Så lenge du ikke har smerter og ikke blør mye er det vel helst bare en liten blødning 

Anonymkode: ae311...96d

Skrevet

Jeg startet med mensblødning om morgenen. Fikk så kraftige smerter utover dagen. Minnet mer om svake rier i grunnen. Enkelte av "taka" var så vonde at jeg måtte ut og vandre på gulvet. 

Så kom alt ut. Og deretter ble det mensblødning og -smerter i et par dager etterpå. 

Jeg måtte holde meg hjemme fra jobb den dagen, fordi jeg blødde så kraftig, og smertene var uforenelige med jobb. Men var fin, om enn litt hormonell, dagen etter. 

(Men jeg visste at det ikke var liv laga, og skulle inn til utskrapning om det ikke gikk av seg selv i løpet av ei uke. Så jeg hadde "håndtert det ferdig psykisk". )

Jeg synes det høres mer ut som du har hatt en normal blødning i svangerskap, mer enn en sa. Men ta deg en tur til legen for en blodprøve/sjekk. 

Lykke til!

Anonymkode: b4a9d...310

Skrevet

Første gang sterke smerter og kramper, veldig kraftig blødning. Visste ikke jeg var gravid før det kom en ganske stor klump ut. Var nok en del uker på vei da det var lett å se hva det var  (var ung og gikk på p-piller)  

Andre gang ingen store smerter, litt murring i ryggen. Liten blødning noen dager før den tok seg opp og ble mer klumpete.  

Skrevet
7 minutter siden, Snøfnugget skrev:

Første gang sterke smerter og kramper, veldig kraftig blødning. Visste ikke jeg var gravid før det kom en ganske stor klump ut. Var nok en del uker på vei da det var lett å se hva det var  (var ung og gikk på p-piller)  

Andre gang ingen store smerter, litt murring i ryggen. Liten blødning noen dager før den tok seg opp og ble mer klumpete.  

Første gang var det så sterke smerter at jeg lå i fosterstilling på gulvet på jobb før jeg fikk noen til å ta over for meg. 

Andre gangen begynte blødningen med litt rød-rosa. Var bare 5 uker på vei. 

Skrevet

Mistet dere symptomer før? Jeg har alle symptomer enda (kvalm, ømme bryst osv)... har ikke spottet mer fra Idag tidlig ..

Skrevet

Jeg blødde små blødninger spredd over flere dager, ingen unormale smerter, kastet opp og andre symptomer som normalt, fikk til slutt overtalt en lege til å undersøke meg fordi jeg hadde en dårlig følelse og da så han at blødningen kom direkte fra livmor. Ble sendt videre på sykehuset og der var det dødt. Kroppen hadde ikke skjønt at jeg spontanabortert, kunne gådd til vanlig ultralyd før noen oppdaget det. Måtte operere ut lille frøet mitt, kirurgisk abort. 

Anonymkode: a869d...87a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blødde små blødninger spredd over flere dager, ingen unormale smerter, kastet opp og andre symptomer som normalt, fikk til slutt overtalt en lege til å undersøke meg fordi jeg hadde en dårlig følelse og da så han at blødningen kom direkte fra livmor. Ble sendt videre på sykehuset og der var det dødt. Kroppen hadde ikke skjønt at jeg spontanabortert, kunne gådd til vanlig ultralyd før noen oppdaget det. Måtte operere ut lille frøet mitt, kirurgisk abort. 

Kan også legge til at mine prøver visste normal utvikling på HCG så ingenting tydet på abort før de gikk inn med ultralyd... så ikke stol blindt på HCG uansett...

Skrevet

Tok ul for to uker siden, fikk se et bankende hjerte..

Skrevet

Mistet i uke 6 og 7

Begynte med spotting i ett par dager, så ble det mer blod etterhvert og tak i ryggen som kom og gikk. Eneste symptom jeg hadde så tidlig var ømme bryst og at jeg måtte på do om natten, mistet disse ganske kjapt.

Anonymkode: 8d032...255

Skrevet

Ja har time hos legen i morgen måtte få henvisning fra legen for å sjekke alt er Ok :/ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...