Gå til innhold

Mister jeg nå? 8+6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere hatt ma og sa, men også født to friske barn. Nå er jeg 8+6, hadde ul i uke 6 og så hjertet banke. Våknet opp til lysrosa blod når jeg tørker meg, har svakt menssmerter og blodet ser ut til å bli litt mørkere nå etter noen timer :( har ringt legen og venter på tlf tilbake, prøver å ikke bli lei meg men det e dårlig tegn ikke sant? :( 

Anonymkode: 2af54...51c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre dårlig erfaring selv med de tegnene der :( jeg hadde blødninger denne gangen men ingen murringer eller smerter, det hadde jeg de gangene jeg mistet...krysser fingrene for deg! Klem 

Anonymkode: dd344...e9d

Skrevet

Oki takk :( får vel være innstilt på at jeg begynner å miste nå :( så utrolig trist så et bankende hjerte to uker siden 😢

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Oki takk :( får vel være innstilt på at jeg begynner å miste nå :( så utrolig trist så et bankende hjerte to uker siden 😢

Jeg vet, jeg mistet 2 ganger på rad i fjor, selv etter å ha sett hjertet slå, har også gått igjennom en MA :( 

Selv om at det er veldig trist at sånt skjer så klarte jeg og tenke at det var en mening med abortene, at barnet ikke var friskt,men det er klart det er tøft når man står oppi det. Men all håp er ikke ute for deg, det kan godt være det er livmoren som vokser og slimhinnene er skjøre, da får jo man mensmurringer og av og til blødninger. Krysser fingre for deg :)

Skrevet

Takk, er det bra eller dårlig tegn om det er lysrosa blødning? Kun når jeg tørker meg?

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk, er det bra eller dårlig tegn om det er lysrosa blødning? Kun når jeg tørker meg?

Jeg tror jeg svarte deg på den andre tråden du opprettet... der svarte jeg at det begynte med spotting, før blødningene tok seg opp etter noen dager og smertene kom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...