Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Eller ved en potensiell partner. Hva imponerer deg? Anonymkode: f2176...a3c
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Han jeg har møtt nå overgår alle forventninger jeg har hatt til menn. Han er følsom, og åpen. Setter mine behov først. Fysisk nære, og jeg opplever en kjærlighet fra han som er så sterk, og han det samme fra meg. Som han sier, "dette skulle ikke være mulig, dette er som det man finner i bokhylla til Narvesen" ❤ I tillegg er han skikkelig mann, oser trygghet. Han har et fantastisk forhold til barna sine, ikke at vi har blandet inn barna, men det fremkommer i sosiale medier. Så dette skal jeg bare nyte 😊 Anonymkode: c8122...278
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 Evnen til ikke å bekymre seg. Anonymkode: fa409...95f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 Genuin godhet, humor og evnen til å takle motgang. Anonymkode: 4386c...d3e
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han jeg har møtt nå overgår alle forventninger jeg har hatt til menn. Han er følsom, og åpen. Setter mine behov først. Fysisk nære, og jeg opplever en kjærlighet fra han som er så sterk, og han det samme fra meg. Som han sier, "dette skulle ikke være mulig, dette er som det man finner i bokhylla til Narvesen" ❤ I tillegg er han skikkelig mann, oser trygghet. Han har et fantastisk forhold til barna sine, ikke at vi har blandet inn barna, men det fremkommer i sosiale medier. Så dette skal jeg bare nyte 😊 Anonymkode: c8122...278 En sånn en vil jeg også møte Kjekt å lese at det er mulig. Synes egentlig HIs spørsmål er litt vanskelig, jeg. Hva imponerer meg mest? Lettere å si hva jeg mener en mann skal ha av kvaliteter. Det å være trygg på seg selv på en god måte, være åpen og ikke redd følelser uten å tro at det går utover hans mannlighet. Omtanke og respekt for seg selv, meg og andre. Intelligent. Humor - en humor som stemmer med min, selvfølgelig Han må ta vare på seg selv og sin egen helse og føre en noenlunde sunn livsstil, og han må like fysisk nærhet, ikke bare ved sex, men også ellers. Og noenlunde lik sexlyst er definitivt en fordel. Anonymkode: 6649d...d0f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #6 Skrevet 20. juni 2017 At han er en god pappa at han viser omsorg for andre mennesker at han er kunnskapsrik og holder seg oppdatert på hva som skjer i verden Anonymkode: e72ee...63c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #8 Skrevet 21. juni 2017 At han er kjærlig, snill, omtenksom, lojal, kunnskapsrik, reflektert, ordlegger seg godt, tør å være litt leken, og er samtidig en som kan ta ansvar. Anonymkode: 2faa7...1f8
MamsenMedToSmå Skrevet 21. juni 2017 #9 Skrevet 21. juni 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: At han er en god pappa at han viser omsorg for andre mennesker at han er kunnskapsrik og holder seg oppdatert på hva som skjer i verden Anonymkode: e72ee...63c Veldig enig med den her! ☝
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #11 Skrevet 22. juni 2017 Intelligens og evnen til refleksjon. Jeg må ha en god sparringspartner mentalt, ellers går jeg lei veldig fort. Anonymkode: ef328...82b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #12 Skrevet 22. juni 2017 Fysisk: veltrent kropp med god kroppsholdning Egenskaper: trygghet og intelligens Anonymkode: ae6ea...fff
Manubrium Skrevet 22. juni 2017 #13 Skrevet 22. juni 2017 Jeg blir imponert over menn som har et bevisst forhold til kjønnsspørsmål, og som definerer seg selv som feminister. Jeg opplever det som at menn som er bevisste på dette området, trosser de føringene som ligger for menn i samfunnet, og at de dermed tør å være sårbare, omsorgsfulle, sensuelle og forståelsesfulle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå