Gå til innhold

Hva imponerer deg mest ved en mann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ved en potensiell partner.

Hva imponerer deg?

Anonymkode: f2176...a3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han jeg har møtt nå overgår alle forventninger jeg har hatt til menn. 

Han er følsom, og åpen. Setter mine behov først. Fysisk nære, og jeg opplever en kjærlighet fra han som er så sterk, og han det samme fra meg. Som han sier, "dette skulle ikke være mulig, dette er som det man finner i bokhylla til Narvesen" ❤

I tillegg er han skikkelig mann, oser trygghet. Han har et fantastisk forhold til barna sine, ikke at vi har blandet inn barna, men det fremkommer i sosiale medier.

Så dette skal jeg bare nyte 😊

Anonymkode: c8122...278

Skrevet

Evnen til ikke å bekymre seg. 

Anonymkode: fa409...95f

Skrevet

Genuin godhet, humor og evnen til å takle motgang.

Anonymkode: 4386c...d3e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han jeg har møtt nå overgår alle forventninger jeg har hatt til menn. 

Han er følsom, og åpen. Setter mine behov først. Fysisk nære, og jeg opplever en kjærlighet fra han som er så sterk, og han det samme fra meg. Som han sier, "dette skulle ikke være mulig, dette er som det man finner i bokhylla til Narvesen" ❤

I tillegg er han skikkelig mann, oser trygghet. Han har et fantastisk forhold til barna sine, ikke at vi har blandet inn barna, men det fremkommer i sosiale medier.

Så dette skal jeg bare nyte 😊

Anonymkode: c8122...278

En sånn en vil jeg også møte :) Kjekt å lese at det er mulig.

Synes egentlig HIs spørsmål er litt vanskelig, jeg. Hva imponerer meg mest? Lettere å si hva jeg mener en mann skal ha av kvaliteter. Det å være trygg på seg selv på en god måte, være åpen og ikke redd følelser uten å tro at det går utover hans mannlighet. Omtanke og respekt for seg selv, meg og andre. Intelligent. Humor - en humor som stemmer med min, selvfølgelig ;) Han må ta vare på seg selv og sin egen helse og føre en noenlunde sunn livsstil, og han må like fysisk nærhet, ikke bare ved sex, men også ellers. Og noenlunde lik sexlyst er definitivt en fordel.

 

Anonymkode: 6649d...d0f

Skrevet

At han er en god pappa

at han viser omsorg for andre mennesker

at han er kunnskapsrik og holder seg oppdatert på hva som skjer i verden

Anonymkode: e72ee...63c

Skrevet

At han er kjærlig, snill, omtenksom, lojal, kunnskapsrik, reflektert, ordlegger seg godt, tør å være litt leken, og er samtidig en som kan ta ansvar. 

Anonymkode: 2faa7...1f8

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

At han er en god pappa

at han viser omsorg for andre mennesker

at han er kunnskapsrik og holder seg oppdatert på hva som skjer i verden

Anonymkode: e72ee...63c

Veldig enig med den her! ☝

Skrevet

En stor kuk. 

Anonymkode: e37a3...766

Skrevet

Intelligens og evnen til refleksjon. Jeg må ha en god sparringspartner mentalt, ellers går jeg lei veldig fort. :) 

Anonymkode: ef328...82b

Skrevet

Fysisk: veltrent kropp med god kroppsholdning

Egenskaper: trygghet og intelligens

Anonymkode: ae6ea...fff

Skrevet

Jeg blir imponert over menn som har et bevisst forhold til kjønnsspørsmål, og som definerer seg selv som feminister. Jeg opplever det som at menn som er bevisste på dette området, trosser de føringene som ligger for menn i samfunnet, og at de dermed tør å være sårbare, omsorgsfulle, sensuelle og forståelsesfulle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...