Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Hei. Jeg har hørt at en sønn og svigerdatter nesten forventer at en bestefar skal kjøpe like klær til barnebarnet sitt sin dåp om noen dager. Foreldrene vil at begge skal være likt kledd men har ikke penger til klær selv. Og bare buksene de vil ha koster 500kr stykket. Og eldste barnebarnet vil ha en spesiell leke i gave til nesten 1000kr. Denne bestefaren har lite penger og det vet sønn/svigerdatter. Men de skriver ofte meldinger om og låne penger til mat/bleier til barna.. Anonymkode: 11315...55e
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Selvfølgelig ikke. Velger man å få barn må man forsørge de selv. velge etter egen lommebok. Anonymkode: a0750...67a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 Disse to har dårlig råd men bruker pengene de har helt feil spør du meg. De "må" ha popcorn beger med bilde/tekst på til alle gjesten i dåpen og esker med gaver til alle gjestene. Disse to fikk en bil gratis for noen år siden men betalte ikke ting på den så ble avskiltet og forventer da at annen familie skal ordne opp økonomisk så de kan kjøre bilen igjen😡 Anonymkode: 11315...55e
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Disse to har dårlig råd men bruker pengene de har helt feil spør du meg. De "må" ha popcorn beger med bilde/tekst på til alle gjesten i dåpen og esker med gaver til alle gjestene. Disse to fikk en bil gratis for noen år siden men betalte ikke ting på den så ble avskiltet og forventer da at annen familie skal ordne opp økonomisk så de kan kjøre bilen igjen😡 Anonymkode: 11315...55e Høres ut som om de er 13 år, og ikke gamle nok til å være foreldre. Men det høres også ut som om familien rundt dem har betalt dem ut av alle mulige kriser frem til nå, slik at de nå forventer at det er slik det er. Noen her har definitivt gjort dem en bjørnetjeneste. Anonymkode: b41ef...d5e
Gjest Antarctica Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Disse to har dårlig råd men bruker pengene de har helt feil spør du meg. De "må" ha popcorn beger med bilde/tekst på til alle gjesten i dåpen og esker med gaver til alle gjestene. Disse to fikk en bil gratis for noen år siden men betalte ikke ting på den så ble avskiltet og forventer da at annen familie skal ordne opp økonomisk så de kan kjøre bilen igjen😡 Anonymkode: 11315...55e Gaver til gjestene? Har jeg aldri hørt om før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå