Gå til innhold

Kjærestetid/vennetid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ote gjør dere ting sammen bare dere to? og hvor viktig synes du at det er for forholdet? Vi har litt delte meninger. Han mener— siden vi ser hverandre hver dag, er det ikke så viktig som jeg synes at det er. Men han koser seg når vi først er sammen bare vi to. Jeg mener at når det er 1/2 år siden vi fant på noe sammen en eneste kveld..og det var ikke bare vi to engang..det er for sjelden. Da mener jeg vi burde prioritert oss..og ikke venner. Men hva er normalt? Jeg føler det er viktig å ha noe å se frem til..sammen. 

Anonymkode: e7663...59d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor ote gjør dere ting sammen bare dere to? og hvor viktig synes du at det er for forholdet? Vi har litt delte meninger. Han mener— siden vi ser hverandre hver dag, er det ikke så viktig som jeg synes at det er. Men han koser seg når vi først er sammen bare vi to. Jeg mener at når det er 1/2 år siden vi fant på noe sammen en eneste kveld..og det var ikke bare vi to engang..det er for sjelden. Da mener jeg vi burde prioritert oss..og ikke venner. Men hva er normalt? Jeg føler det er viktig å ha noe å se frem til..sammen. 

Vi setter opp faste avtaler som gjelder bare oss to, der det er fokus på oss to og på å dyrke forholdet. Ca hver 3. eller 4.måned, minst!

Å skyve det vekk med at "vi sees hver dag" er å ta hverandre for gitt. Da bør en liten bjelle begynne å kime.

Anonymkode: 73e10...ecd

Skrevet

Det viktigste er at begge er fornøyd 

Vi har fire barn og ingen besteforeldre e.l som kan være barnevakt, så det går flere år mellom hver gang vi gjør noe bare vi to. Men vi har jo selv valgt å leve sånn og begge er fornøyd. For oss er familietid også kjæresterid, og vi sitter f.eks og snakker sammen uten å ha på tv om kveldene

Vi har vært sammen i 20 år og har det fremdeles veldig fint sammen, selv om vi ikke har barnevakt, kjæresteweekender o.l

Om du er misfornøyd bør mannen din anstrenge seg litt for å også tilfredsstille dine behov, selv om han kanskje ikke har samme behovet selv 

Anonymkode: de2ad...3fb

Skrevet

Vi har barnevakt en gang i året fast. Da er det kun vi to og vi drar på festival. En virkelig super vitamininnsprøytning for forholdet. I fjor ble et vennepar av oss med. Veldig hyggelig, men jeg savnet alenetid med mannen min. 

Har du mulighet til å ordne noe? Fikse barnevakt hvis dere har barn, bestille billetter til noe han liker? 

Anonymkode: 9e6f8...628

Skrevet

Med en på 9 mnd som styrer mye om kvelden og natta så blir det ikke så mye alenetid med kjæresten. Men det går vi valgt selv, det å ikke bruke besteforeldre som barnevakt akkurat  nå. Jeg kunne nok også tenkt meg mer alenetid med Han, men det får vi ta senere. 

Anonymkode: 02633...d0b

Skrevet

Vi har ikke så veldig mange å spørre. Men det ene settet med besteforeldre stiller opp en gang i blandt.. er det dårlig av meg å forvente at han setter meg forran/fremfor en tur med gutta? Jeg synes ikke det, iallefall ikke når det er så lenge siden, men.. vi har nok litt forskjellig syn på ting. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ikke så veldig mange å spørre. Men det ene settet med besteforeldre stiller opp en gang i blandt.. er det dårlig av meg å forvente at han setter meg forran/fremfor en tur med gutta? Jeg synes ikke det, iallefall ikke når det er så lenge siden, men.. vi har nok litt forskjellig syn på ting. 

Dere trenger jo ikke barnevakt for at han skal ta en tur ut med gutta.

Kan ikke han gå ut med gutta mens du er hjemme med ungene, du gå ut med venninner når han er hjemme, også bruke de få gangene dere har barnevakt sammen. Det er helt vanlig i min omgangskrets ihvertfall,

Skrevet

Jo..men er år siden vi var ute på noe sammen sist. Og vi har ikke spurt om barnevakt. Jeg synes kjærestetid er superviktig og er litt lei meg fordi han prioriterer annet..

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere trenger jo ikke barnevakt for at han skal ta en tur ut med gutta.

Kan ikke han gå ut med gutta mens du er hjemme med ungene, du gå ut med venninner når han er hjemme, også bruke de få gangene dere har barnevakt sammen. Det er helt vanlig i min omgangskrets ihvertfall,

Han trenger ikke barnevakt fordi han tar henne for gitt - at hun skal sitte hjemme med barna mens han har det gøy. Men prioritere forholdet? Nope, det kan vi ikke. Jeg hadde også blitt lei meg.

Anonymkode: b8bdc...f0f

Skrevet

Dersom dere har mulighet i form av barnevakt så syns jeg han skal prioritere det. vi skulle få barnevakt og dra bort en helg, men barnevakta svikta oss så jeg ble alene med ungene mens han dro (jobbtur, så helt ok). Sist vi gjorde noe gøy, uten å måtte stå opp med unger dagen etter eller hente eller eller eller, det husker jeg faktisk ikke. Det er mange år siden! Men vi skal ha 5 dager i sommer hvor ungene er hos svigers og vi jobber, men da er det rom for en middag på brygga eller en tur på kino. Det blir hyggelig :)

Anonymkode: 0e218...96f

Skrevet

Nå har ikke vi barn (enda) men vi har en date kveld fast :)

mannen her jobber turnus, 3 uker borte og 3 uker hjemme, så vær gang han er hjemme er en kveld satt av til kun kjæreste tid :)

alt fra kino, bowling eller en helaften med middag og vin :)

vi synes det er super viktig å gjøre noe utenom hverdagen :)

synes absolutt mannen din skal prioritere kjæreste tid framfor guttetur på byen en gang i blandt!

men kan ikke du bare avtale barnevakt en lørdagskveld, bestille bord på en restaurant dere liker, så fortelle han at da skal dere på date?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...