Gå til innhold

jeg er avhengig av alkohol.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fire barn. Hva SKAL jeg gjøre

Anonymkode: ee60d...159

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har fire barn. Hva SKAL jeg gjøre

Hvor ofte/mye drikker du?

Jeg lurer på om jeg og er avhengig av det...

Anonymkode: 3f7b8...179

Skrevet

Det fins hjelp. Start hos fastlegen!

Anonymkode: aa35c...719

Skrevet

Søk hjelp! Å komme deg ut av alkoholmisbruk alene er det dessverre altfor mange som ikke greier. Det er ikke umulig å slutte på egen hånd, men det kommer an på hvor avhengig du er og hvorfor du drikker.

Ring legen din og bestill en time der i morgen, da er du igang.

Du har nå tatt første steget - du har innrømmet at du har et alkoholproblem, at du er avhengig. Ikke alle kommer dit, men innrømmelse er første steg for å kunne komme seg ut av avhengigheten.

Du har fire barn - det er fire gode grunner til å stå i det og jobbe deg ut av avhengigheten. Og du selv er kanskje den første grunnen din, din egen fysiske og psykiske helse.

Ring fastlegen din med det samme legekontoret åpner i morgen og få en time så fort som mulig.

Du greier dette om du vil! :)

Anonymkode: 46ce3...aa6

Skrevet

Takk. Jeg sitter å drikker rein sprit å er egentlig full  nå.. jeg drikker sprit hver dag for rus følelse. Så Vet jeg må ha hjelp:(

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk. Jeg sitter å drikker rein sprit å er egentlig full  nå.. jeg drikker sprit hver dag for rus følelse. Så Vet jeg må ha hjelp:(

Oi, det er ikke bra. Ring fastlegen med en gang de åpner i morra

Anonymkode: 3b228...8d0

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da må du nok ha hjelp, ja. Du ødelegger deg selv, og du risikerer at du ødelegger barna dine. Når du drikker sprit og er full nå er du ikke edru når ungene dine våkner. De står opp til en bakfull og alkoholluktende mor hver eneste morgen, innimellom ser de deg trolig full.

Du må ta et valg, og du må ta det nå! Hvilket liv ønsker du deg for deg selv? Hvilket liv ønsker du for barna dine?

Gå og hell ut all sprit du har i hus NÅ. Og så ringer du fastlegen din med det samme kontoret åpner og sier du MÅ ha en akuttime i morgen!

Skrevet

Søk hjelp! Både for din egen og barnas del.

Anonymkode: 21c10...b52

Skrevet

Har du tatt kontakt med legen hi?

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du tatt kontakt med legen hi?

Det lurer jeg også på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...