Gå til innhold

Er det virkelig meningen at de ansatte i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha gave fra mitt barn før vi tar sommerferie? Det er så mange gavetradisjoner jeg aldri har tenkt på! Hva gir man i så fall? 

Anonymkode: d580e...337

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke nødt til å gi gave da. Det er bare hvis du har lyst. 

Jeg ga til de to faste damene på gruppa til junior til jul, men droppet det nå til sommeren. Fikk rett og slett ikke tid til å organisere noe.

Til jul fikk de en liten eske med marsipan hver 😊

Skrevet

Nei, det trenger du ikke. Noen få gir feks sjokolade e.l. men det er ikke forventet!

Anonymkode: b57db...cfc

Skrevet

Nei, nei! 

En liten blomst fra FAU er vanlig. Kanskje barnet ditt hae lyst til å gi en tegning e.l.? Det settes pris på. 

Anonymkode: 0e13a...24d

Skrevet

Litt forskjellig fra sted til sted hva som er vanlig. Noen steder er det fellesgave fra de barna som slutter for å begynne på skolen, andre steder gir hver enkelt. 

Vi praktiserte at vi bare ga gaver når barnet sluttet på avdelingen, altså da de var ferdige på småbarnsavd og da de var ferdige på storebarndavd. Et år ble det kjøpt inn felles. 

Blomster, sjokolade, te, kaffe etc er fine gaver.

Anonymkode: 37df5...1d6

Skrevet

Vi gir julegave til avdelingen hvert år, ett år dukketeater med dukker,  et annet år ga vi dem malesaker, staffeli, pensler osv. 

Til sommeren gir vi kake til de ansatte.

Når barnet slutter på avdelingen gir vi de ansatte gavekort som kan brukes på konserter/kino/teater.

Anonymkode: a2d67...560

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, nei! 

En liten blomst fra FAU er vanlig. Kanskje barnet ditt hae lyst til å gi en tegning e.l.? Det settes pris på. 

Hvordan kan du si at det er vanlig? Hvordan vet du det?

Anonymkode: de4a1...5a9

Skrevet

Nei det er ikke noe du må, noen gjør det men ikke alle. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, nei! 

Jeg har jobbet i flere barnehager og har barna mine i to barnehager og aldri opplevd at FAU har gitt gave til personalet. 

Anonymkode: 57629...7b1

Skrevet

Vi gir kun når ungene slutter på avd. 

Anonymkode: c49ea...479

Skrevet

Jeg gir kun når barnet slutter på avd. Og har ikke opplevd at fau ordner noe

Anonymkode: ff7ff...e2a

Skrevet

Nei det er ingenting du må.

Men jeg pleier å kjøpe en liten gave til avdelingen når det er jul,å nå når sønnen min snart skal slutte på avdelingen

Anonymkode: 5b98a...7ed

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi gir julegave til avdelingen hvert år, ett år dukketeater med dukker,  et annet år ga vi dem malesaker, staffeli, pensler osv. 

Til sommeren gir vi kake til de ansatte.

Når barnet slutter på avdelingen gir vi de ansatte gavekort som kan brukes på konserter/kino/teater.

Anonymkode: a2d67...560

Såpass ja..

Skrevet

I bhg vår gis det felles gave fra alle - dvs FAU samler inn penger. Ikke tvang å gi penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...