Gå til innhold

På jobbjakt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er jo ingenting jeg er kvalifisert til😳!

Er utdannet lærer, men har ikke mer å gi. Jeg har sett dette skoleåret at det er bedre å gi meg nå, før jeg går på en smell... men hva i alle dager skal heg gjøre i stedet?

Bør jeg ta utdanning ved siden av jobb et års tid, isåfall hva bør jeg ta? Jeg har ikke råd å gå for mye ned i lønn, så butikkjobb har jeg ikke råd til. Det er liksom kun det som er på finn.no!

Kjenner jeg begynner å bli desperat. Skal bruke ferien til å søke meg bort!

Anonymkode: c5141...bbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk utenfor boksen og søk jobber du tror du ikke er kvalifisert til. Kvinner tenderer til å ikke se seg som kvalifisert med mindre de kan hake av i alle boksene i utlysningen. 

Anonymkode: b4c2e...e14

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenk utenfor boksen og søk jobber du tror du ikke er kvalifisert til. Kvinner tenderer til å ikke se seg som kvalifisert med mindre de kan hake av i alle boksene i utlysningen. 

Anonymkode: b4c2e...e14

Du kan ha et poeng der! Har gått rett ut av annonser jeg tror jeg ikke er kvalifisert til. Kanskje jeg må inn og lese de ordentlig?

Jeg føler meg så ubukelig! Føler ikke jeg kan noe ordentlig! 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men er jo ingenting jeg er kvalifisert til😳!

Er utdannet lærer, men har ikke mer å gi. Jeg har sett dette skoleåret at det er bedre å gi meg nå, før jeg går på en smell... men hva i alle dager skal heg gjøre i stedet?

Bør jeg ta utdanning ved siden av jobb et års tid, isåfall hva bør jeg ta? Jeg har ikke råd å gå for mye ned i lønn, så butikkjobb har jeg ikke råd til. Det er liksom kun det som er på finn.no!

Kjenner jeg begynner å bli desperat. Skal bruke ferien til å søke meg bort!

Hva med jobber i forvaltningen? NAV ansetter en del lærere.

Anonymkode: 6452f...8a8

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan ha et poeng der! Har gått rett ut av annonser jeg tror jeg ikke er kvalifisert til. Kanskje jeg må inn og lese de ordentlig?

Jeg føler meg så ubukelig! Føler ikke jeg kan noe ordentlig! 

Du kan helt sikkert mye mer enn du tror! Tenk bare på all erfaring du har med både strategi og planlegging, dokumentering og innrapportering, veiledning faglig og innen sosial kompetanse, formidling og kommunikasjon, med multitasking osv.

Hvis du oppfyller 80% av må- kravene, men kun noen få av bør- kravene: Søk!

Anonymkode: 6452f...8a8

Skrevet

Takk for støtten, damer!

Det er lite jobber på finn.no, kan jo kanskje skyldes årstiden også. 

Noen som vet i forhold til konsulent hos feks NAV, er det mye overtid? Eller går en hjem når klokka sier det? 

Hi

Skrevet

Tenker du kan søke hos NAV, i omsorgsbolig, barnevernsinstitusjoner, attføringsbedrift, barnehage etc. Eller kanskje noe innen HMS, personal eller private firma som BUFAR

Anonymkode: 046cd...b92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...