Gå til innhold

Dere som har barn med ipad i undervisning


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved tap av iPaden, mistet, hvem erstatter dette? Er det skolens utstyr, skolens ansvar?

Anonymkode: 7963e...120

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved vår skole er det en egenandel ved tap hjemme. Husker ikke summen, men den er lav. På skolen, på skolevei og på turer i regi av skolen er det skolens ansvar. I sommerferien må de levere inn ipaden og så får de den tilbake ved skolestart.

Anonymkode: 149d7...38f

Skrevet

Vi må erstatte det selv. 

Anonymkode: 88d80...374

Skrevet

Vi må erstatte det selv. 

Anonymkode: 88d80...374

Skrevet

Dersom hun bruker sin egen iPad er det hennes (mitt) ansvar.

Bruker hun skolens iPad er det skolens ansvar. Men de får kun bruke skolens iPader i klasserommet.

Skrevet

Alle elevene på vår barneskole har fått hver sin IPad, men de får kun lov til å bruke den på skolen. Sånn sett er skolen alltid ansvarlig.

Anonymkode: 49253...221

Skrevet

Har prøvd å få tak i rektor uten hell. 1.klassingen kom nemlig hjem uten iPaden sin på fredag. De skulle levere den igår så vi skulle tømme den for bilder osv, men ingen iPad i sekken. Hun husker ikke selv om hun har levert den eller hva hun har, er litt glemsk. I tillegg er begge kontaktlærerne sykemeldt så har ikke fått tak i noen, og de har ulike vikarer så vet ikke om de har orden på hvem som har levert eller ikke. Irriterende når det er umulig å få tak i et menneske på den skolen 😱

 

HI

Anonymkode: 7963e...120

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har prøvd å få tak i rektor uten hell. 1.klassingen kom nemlig hjem uten iPaden sin på fredag. De skulle levere den igår så vi skulle tømme den for bilder osv, men ingen iPad i sekken. Hun husker ikke selv om hun har levert den eller hva hun har, er litt glemsk. I tillegg er begge kontaktlærerne sykemeldt så har ikke fått tak i noen, og de har ulike vikarer så vet ikke om de har orden på hvem som har levert eller ikke. Irriterende når det er umulig å få tak i et menneske på den skolen 😱

 

HI

Anonymkode: 7963e...120

Hun har sikkert levert den inn på fredag :)

Her kom 1.klassingen hjem uten ipda i går. Da hadde læreren hentet den i sekken og tatt den inn for sommeren. Skulle egentlig innleveres i dag, men så tok de dem i går.

Er ikke alltid ungene får med seg når lærerne henter i sekkene ;)

 

Anonymkode: 149d7...38f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...