Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Ved tap av iPaden, mistet, hvem erstatter dette? Er det skolens utstyr, skolens ansvar? Anonymkode: 7963e...120
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 Ved vår skole er det en egenandel ved tap hjemme. Husker ikke summen, men den er lav. På skolen, på skolevei og på turer i regi av skolen er det skolens ansvar. I sommerferien må de levere inn ipaden og så får de den tilbake ved skolestart. Anonymkode: 149d7...38f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #3 Skrevet 19. juni 2017 Vi må erstatte det selv. Anonymkode: 88d80...374
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #4 Skrevet 19. juni 2017 Vi må erstatte det selv. Anonymkode: 88d80...374
PeppaPig Skrevet 19. juni 2017 #5 Skrevet 19. juni 2017 Dersom hun bruker sin egen iPad er det hennes (mitt) ansvar. Bruker hun skolens iPad er det skolens ansvar. Men de får kun bruke skolens iPader i klasserommet.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #6 Skrevet 19. juni 2017 Alle elevene på vår barneskole har fått hver sin IPad, men de får kun lov til å bruke den på skolen. Sånn sett er skolen alltid ansvarlig. Anonymkode: 49253...221
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #7 Skrevet 20. juni 2017 Har prøvd å få tak i rektor uten hell. 1.klassingen kom nemlig hjem uten iPaden sin på fredag. De skulle levere den igår så vi skulle tømme den for bilder osv, men ingen iPad i sekken. Hun husker ikke selv om hun har levert den eller hva hun har, er litt glemsk. I tillegg er begge kontaktlærerne sykemeldt så har ikke fått tak i noen, og de har ulike vikarer så vet ikke om de har orden på hvem som har levert eller ikke. Irriterende når det er umulig å få tak i et menneske på den skolen 😱 HI Anonymkode: 7963e...120
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #8 Skrevet 20. juni 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har prøvd å få tak i rektor uten hell. 1.klassingen kom nemlig hjem uten iPaden sin på fredag. De skulle levere den igår så vi skulle tømme den for bilder osv, men ingen iPad i sekken. Hun husker ikke selv om hun har levert den eller hva hun har, er litt glemsk. I tillegg er begge kontaktlærerne sykemeldt så har ikke fått tak i noen, og de har ulike vikarer så vet ikke om de har orden på hvem som har levert eller ikke. Irriterende når det er umulig å få tak i et menneske på den skolen 😱 HI Anonymkode: 7963e...120 Hun har sikkert levert den inn på fredag Her kom 1.klassingen hjem uten ipda i går. Da hadde læreren hentet den i sekken og tatt den inn for sommeren. Skulle egentlig innleveres i dag, men så tok de dem i går. Er ikke alltid ungene får med seg når lærerne henter i sekkene Anonymkode: 149d7...38f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå