Gå til innhold

Hvordan starter man å få grå hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt rar problemstilling, jeg vet.

Jeg er 35, og lurer på om jeg har fått mine første grå hår. Jeg er usikker om det er grå hår fordi hårene virker litt gjennomsiktige og uten farge liksom. Jeg har lyst brunt hår.

Er det ønsketenkning fra meg om at det er blonde hårstrå, eller starter grå hår med å miste pigmente gradvis?

Når er det vanlig med grå hår egentlig?

Anonymkode: 7770e...77c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er et tau, hvor mye koster en bil? Spørsmålet om når man begynner å få grå hår hører også hjemme i denne kategorien. Grått hår er tøft.

Anonymkode: f1f76...1a9

Skrevet

Mine grå er hvite med skimmer (høres lekkert ut, haha), jeg har mørkebrunt hår. De første kom når jeg var 23 år, nå er jeg 32 og har en del grått på sidene under det øverste håret. Vises bare med håret opp i hestehale. Det går ikke an å farge det bort, fargen sitter ikke.

Anonymkode: 75613...347

Skrevet

Hos meg startet det i luggen og på toppen, noen hår som er hvite og litt stivere.

Når det begynner er jo veldig individuelt, men jeg er ganske sikker på at alle mine venner hadde grå hår i 30-årene ihvertfall, noen startet i 20-årene. 

Nå er jeg 42, og alle mine venner enten farger eller legger inn lyse striper i håret for å gjemme de grå litt.

Anonymkode: 8c6e1...a16

Skrevet

Jeg er 40 og har grått hår over ørene og endel i luggen, og noen her og der ellers. Har kommet endel det siste året. Jeg er mørk, så så det grå synes godt, Men jeg farger det bort, er ikke klar for det grå enda

Anonymkode: d976d...d92

Skrevet

Grått hår er ikke grått. Hvert hårstrå som mister fargen, kommer ut som helt hvitt. Men effekten av spredte hvite hår i et antall mørkere hår, gir et inntrykk av "grått". 

Anonymkode: c70af...ad6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...