Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Har jo alltid vært trett på grunn av deprisjonen. Så trett at jeg ikke trodde jeg kunne bli trettere. Så begynte jeg på antidepressiva og oppdaget fort at jeg tok feil. Nå føler jeg at jeg er i koma. Hodet kan våkne en gang i blant så jeg hører lydene, men kroppen ligger fortsatt i dvale. Sliter skikkelig med å stå opp. Samboeren må pushe meg lenge. Jeg er nummen og svak i kroppen hele tiden også. Fungerer ikke. Anonymkode: 2c99b...1ac
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 Kommer an på hvilket merke du bruker? Jeg ble helt apestein av Tolvon. Bare sov og sov. Men Cipralex fungerte. Anonymkode: f4883...534
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 Cipralex gjorde meg til en zombie. Anonymkode: 73c27...6bb
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 Hvilken medisin bruker du? Man må gjerne prøve flere typer før man finner et som fungerer bra for deg. Har brukt zoloft i noen år. Ble litt trøtt av den, men ble enda trøttere da jeg kombinerte den med lamictal. Nå bruker jeg wellbutrin. Blir ikke trøtt av den og den øker heller ikke apetitten. Anonymkode: f79f7...91d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå