Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Er det noen av dere som har opplevd absurde misforståelser? Inspirert av "5 vodkaflasker i skapet"-tråden og kom på en av mine verste. For noen år siden hadde stesønn og kompis skrevet nyttårsforsetter og "skryteliste". De er i begynnelsen av 20-årene. Noen dager senere ryddet jeg og kom over listene. Jeg mente virkelig ikke å snoke, de lå under stuebordet. På det ene arket var det listet opp drukket 6øl på en time, røyka hasj og "sex med nye piker 14-21". Jeg gikk amokk! Inni meg. Jeg sto hjemme i stua og leste at kompisen til sønn leste hadde hatt sex med jenter fra 14 år! Etter mange runder med meg selv kontaktet jeg stesønn og mer enn antydet at politiet var det eneste rette. Han ble helt forfjamset selvsagt og begynte å forsvare kompisen. Jeg så rødt! Helt til jeg gjennom tåkedisen forsto det han sa. Idiotkameraten hadde erobret nye damer. Til i fjor hadde ligget med 14 damer og i år syv nye damer, så merittlisten var nå totalt 21 stk. Tallene hadde ingenting med alder å gjøre! Jeg måtte puste dypt - maaaange ganger! Anonymkode: 6f574...349
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Jeg var 14 år og _veldig_ dyrevenn, vi hadde besøk av tremenninger på 11 og 15 og deres foreldre. De er fra USA og veldig kristne, så de blir helt bestyrtet hvis man sier et stygt amerikansk ord. Nå var vi på hytta og fisket, de hadde vært der noen dager før vi kom dit. Da vi stod på brygga nevnte han eldste gutten at de hadde funnet en krabbe tidligere, og plukket av den alle bena, det var helt «hilarious». Og jeg eksploderte, og slengte fra meg en svart tirade på bred amerikansk, med alle f** og s** ord man kunne komme på, og at de gikk rundt og kalte seg f***ings kristne og så videre og videre.. Det ble veldig stille og han gutten bare.. «altså.. den var død.. Vi er ikke dyreplagere».. Ble litt putt stemning på hytta kan man si. Anonymkode: 7e717...02a
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #3 Skrevet 19. juni 2017 He he. Dytter. Har dessverre ingen å bidra med selv, men elsker å høre om sånne ting :-) Anonymkode: a40c5...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå