Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 ...prøvde å hooke med meg på en fest i helga. Ikke så uvanlig i seg selv, sikkert. Men dette ble litt spesielt. Vi har kjent hverandre i 30 år, vi er barndomsvenner. Veldig gode venner. Vi spiller i band sammen. Han er venn av eksen min. Og han var venn av min mann, som døde for et år siden. I det hele tatt, absolutt alt ble rart med dette! Men vi må forholde oss til hverandre for all framtid! Anonymkode: 792b3...3d6
Cersei Lannister Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Hørtes mer ut som han vil ha deg med på noe gøy... Ikke noe rart med det vel?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Javell... Anonymkode: 5695a...5e5 Tips...? Skal jeg late som om jeg har glemt hele greia? Eller ta det opp på en pen måte? Anonymkode: 792b3...3d6
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #5 Skrevet 18. juni 2017 Akkurat nå, Cersei Lannister skrev: Hørtes mer ut som han vil ha deg med på noe gøy... Ikke noe rart med det vel? De tingene han sa var litt mer seriøse. Derfor jeg ikke helt vet hvor jeg skal gå herfra. Anonymkode: 792b3...3d6
Cersei Lannister Skrevet 18. juni 2017 #6 Skrevet 18. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: De tingene han sa var litt mer seriøse. Derfor jeg ikke helt vet hvor jeg skal gå herfra. Anonymkode: 792b3...3d6 Hvis du er singel og han er det, så kan det være at han er oppriktig interessert i deg? Ser egentlig ikke problemet, enten må du si i fra, bite i deg det og ignorere det eller bli med på festen. Uansett så blir du nødt til å ta det opp med han på en eller annen måte hvis det er veldig seriøse uttalelser han har kommet med.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #7 Skrevet 18. juni 2017 Akkurat nå, Cersei Lannister skrev: Hvis du er singel og han er det, så kan det være at han er oppriktig interessert i deg? Ser egentlig ikke problemet, enten må du si i fra, bite i deg det og ignorere det eller bli med på festen. Uansett så blir du nødt til å ta det opp med han på en eller annen måte hvis det er veldig seriøse uttalelser han har kommet med. Han var ikke edru. Nesten så jeg håper han har glemt det. Anonymkode: 792b3...3d6
Cersei Lannister Skrevet 18. juni 2017 #8 Skrevet 18. juni 2017 Da kan det bare ære fyllasnakk, men vanskelig og egentlig si når man ikke vet hva som egentlig har skjedd..
beef sister Skrevet 18. juni 2017 #9 Skrevet 18. juni 2017 Tja, det avhenger litt av hva du selv har lyst til? Hvis du kan være åpen for litt moro: ta det opp. Hvis du bare vil glemme hele greia: hold kjeft.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #10 Skrevet 18. juni 2017 Vil ikke ha tilfeldig sex med ham, det blir for kleint. Han er jo nesten som en bror, og vi jobber sammen. Kollegaen min er verdens snilleste mann, og den jenta som får ham er heldig, men jeg er ikke klar for noen kjæreste heller. Det tar tid å komme over den forrige. Men jeg er veldig, veldig glad i denne fyren, han er en ekte venn. Jeg får helt vondt ved å tenke på at han kanskje går rundt og elsker meg i all hemmelighet. Og enda vondere hvis han i dette øyeblikk sitter og angrer og er lei seg og flau over episoden, og gruer seg til å se meg på jobb igjen... Kanskje gjør jeg det uutholdelig ved å si noe, kanskje enda verre ved å late som ingen ting. For en knipe. Anonymkode: 792b3...3d6
beef sister Skrevet 18. juni 2017 #11 Skrevet 18. juni 2017 Ja, da hadde jeg snakket med ham om det som skjedde. Det blir ikke helt det samme, men jeg har en venninne som har lagt an på meg x antall ganger (og ved en anledning fortalt meg at hun har vært forelsket i meg over lang tid). Det valgte jeg å ta opp med henne i edru tilstand. Det var ubehagelig der og da, veldig og, men nødvendig for at ting skulle fortsette som normalt. I dette tilfellet mangler hun impulskontroll, så det hender at hun med jevne mellomrom fortsatt kan gjøre det ubehagelig for oss begge. Jeg holder derimot aldri munn om det dagen derpå, for jeg tror at stillhet er det verste for begge parter. For vårt vennskap var det nok ganske nødvendig at det ble snakket om, for det er klart at begge husker hva som har skjedd og har blitt sagt, og det fungerer ganske dårlig å late som ingenting når man har mye mer hverandre å gjøre. Jeg skulle tro at en voksen mann tåler å snakke om det han har gjort og sagt, særlig hvis du gjør det tydelig for ham at du ikke tenker negativt om ham, men at du bare ikke kan gjengjelde følelsene. (Det kan jo også bare ha vært et resultat av alkoholen).
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #12 Skrevet 18. juni 2017 Takk. Det var et godt eksempel. Jeg skal gjøre det på en omsorgsfull og vennlig måte. Vil bare at alt skal bli som normalt. Jeg omgås jo hans foreldre og søsken, og han omgås mine, så det ville være veldig rart å ha et betent område mellom oss. Anonymkode: 792b3...3d6
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #13 Skrevet 19. juni 2017 Jeg er ikke enig. La det ligge! Kan være et engangstilfelle... Anonymkode: 97a67...4d3
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #14 Skrevet 19. juni 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke enig. La det ligge! Kan være et engangstilfelle... Anonymkode: 97a67...4d3 Må ta stilling til det i morgen (jeg hadde fri i dag) for da tror jeg garantert vi møtes på jobb. Anonymkode: 792b3...3d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå