Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Noen typiske tegn på graviditet? Ble inseminert i går og skal ta en blodprøve 3 Juli for å vite om jeg virkelig er gravid. Men kan jeg merke noe i løpet av disse 14 dagene på at jeg kan være gravid?? 😊 Anonymkode: ff901...6f8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Halsbrann Mareritt om natta Må tisse mye oftere, må opp om natta for å tisse Ømme pupper Stikking i underlivet Skikkelig lettrørt og tyr lett til tårene Kvalmen kommer som oftest ikke før litt senere enn de første symptomene Anonymkode: 55944...220
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Mine første symptomer har alltid vært økt luft i magen (raper mer!), stikninger i eggstokkene, øm livmor, ømme pupper og økt utflod når IKM nærmer seg. Lykke til!!😊 Anonymkode: 664f8...472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå