Gå til innhold

Typiske tegn på graviditet??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen typiske tegn på graviditet?

Ble inseminert i går og skal ta en blodprøve 3 Juli for å vite om jeg virkelig er gravid.

Men kan jeg merke noe i løpet av disse 14 dagene på at jeg kan være gravid?? 😊

Anonymkode: ff901...6f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halsbrann

Mareritt om natta

Må tisse mye oftere, må opp om natta for å tisse

Ømme pupper

Stikking i underlivet

Skikkelig lettrørt og tyr lett til tårene

Kvalmen kommer som oftest ikke før litt senere enn de første symptomene

Anonymkode: 55944...220

Skrevet

Mine første symptomer har alltid vært økt luft i magen (raper mer!), stikninger i eggstokkene, øm livmor, ømme pupper og økt utflod når IKM nærmer seg. Lykke til!!😊

Anonymkode: 664f8...472

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...