Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Er gift med en mann, vært det i over 7 år. Vært sammen dobbelt så lenge. Men har de siste 8 månedene vært forelsket i ei gift dame....... Og klarer ikke å gi slipp, selv om jeg vet at det aldri blir oss. Det er så vondt, og jeg kan bryte ut i gråt av å tenke på det. Hva bør jeg gjøre? Hvordan kan jeg gå videre og akseptere at slik er livet mitt? Nå blir jeg ikke til å treffe denne dama på et par måneder, håper da at det kan bidra til å roe det litt for meg, men samtidig river det meg i hjertet å ikke få treffe henne. Hun vet ingenting om hvordan jeg føler det, og jeg vet at vi aldri blir noe mer enn venner. Anonymkode: 3c971...136
litekreativtbrukernavn Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Forelskelse er en kjemisk ubalanse i hjernen som går over etterhvert. Det som kan dyrke det er at du tenker "hva hvis (det ble oss)". Det kan ikke bli dere uansett, skriver du, så da er det bare å gå videre
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Det går over. Gi det tid. Anonymkode: f28bb...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå