Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Jeg er så betatt av en fantastisk mann , og alt med han er så og si perfekt.... Men han har for mye forhud, og jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre med penisen hans.. det gjør vel vondt om jeg drar huden tilbake? Noen tips? Jeg vil ikke snakke med han om det, for det virker som om han skammer seg over det 😑 Anonymkode: b8cbb...b53
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 HVa mener du gjøre med den? Samme problem her.. når den er erigert er det fortsatt 1-2 cm forhud igjen foran. Synes ikke det er fint. Sønnen vår har og veldig mye forhud 🙈 Anonymkode: d40d3...fb3
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 He he jeg mener at jeg ikke tør å runke han skikkelig, og jeg tør ikke å suge han. Jeg har aldri vært borti det "problemet " før , så jeg blir usikker og rar. Vi er i startfasen av noe , og jeg vil ikke at dette skal ødelegge:/ Hi Anonymkode: b8cbb...b53
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 Det er bare å trekke bakover, gjør det forsiktig og lytt til ham, da skjønner du fort om det gjør vondt. Forhuden er også følsom, så du kan helt fint bruke den som en del av blow joben, bruk tunga, bit (forsiktig!!), mye moro med forhud, altså Anonymkode: 2836f...3b4
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #5 Skrevet 18. juni 2017 Hmm jeg visste ikke at forhuden var følsom, takk for tips;) Hi Anonymkode: b8cbb...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå