Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #26 Skrevet 19. juni 2017 Postojna grotta i Slovenia. Dryppsteinsgrotte det du får kjøre tog inni fjellet. (Her eg ser for meg at Tengel den onde låg i fleire 100 år 😄 ) Saltgruve på grensa mellom Tyskland og Østerrike i nærheten av Salzburg. Veldig kjekk opplevelse. Også togtur, Men også noen lange rutsjebaner (skummelt 😅) og en liten båttur over en innsjø inni grotta. Anonymkode: 7bb76...0e9
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #27 Skrevet 19. juni 2017 Dubrovnik er enda finere enn Split. Så om dokke kjører forbi er det verdt et besøk. Anonymkode: 7bb76...0e9
LonelyPlanet Skrevet 21. juni 2017 #28 Skrevet 21. juni 2017 Georgia, eventuelt også Armenia og Azerbaijan i samme slengen.
Gjest Antarctica Skrevet 22. juni 2017 #29 Skrevet 22. juni 2017 3 timer siden, LonelyPlanet skrev: Georgia, eventuelt også Armenia og Azerbaijan i samme slengen. Hør, hør! Tbilisi er fantastisk. Der går man i tyrkiske bad... Og obligatorisk er også den gamle klosterkirken Etchmiadzin oppe i høydedragene over byen.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #30 Skrevet 22. juni 2017 6 timer siden, Pashla skrev: Hør, hør! Tbilisi er fantastisk. Der går man i tyrkiske bad... Og obligatorisk er også den gamle klosterkirken Etchmiadzin oppe i høydedragene over byen. Etchmiadzin er vel i Armenia? Anonymkode: b425a...3f2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #31 Skrevet 22. juni 2017 Åh, det er mange fine perler i Europa vil jeg si. Har vært på mange cruise rundt om i Middelhavet og ingenting slår Venezia,helt fantastisk 😍Når det kommer til storbyer så er Barcelona en stor favoritt. Mykonos er en kjempe koselig, samme med Capri,..Ja, det er mange flotte steder som kan ramses opp 👏🏻 Anonymkode: e1863...360
Gjest Antarctica Skrevet 22. juni 2017 #32 Skrevet 22. juni 2017 (endret) 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Etchmiadzin er vel i Armenia? Anonymkode: b425a...3f2 Du har rett! Kirkestedet over Tbilisi heter Mtscheta. My bad. Men begge steder er vakre, og Armenia er også lett å bli forelsket i. Og som nordmann får man god mottakelse, de har ikke glemt Nansen. Endret 22. juni 2017 av Pashla
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #33 Skrevet 22. juni 2017 Jordan er nydelig! Wadi rum ørkenen og Petra er virkelig verdt et besøk. Anonymkode: be550...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå