Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Jeg har full jobb, er mye alene med barna da mannen reiser mye i jobben.Dagene går med samme rutiner hver uke med jobb,skole,barnehage,lekser,middag,trening på største osv.....men jeg føler det er så ensformig....jeg ønsker å ha venner å finne på noe med.Før jeg fikk barn hadde jeg mange nære venner, men så flytta alle bortsett fra ei.Så jeg har ei som jeg treffer iblant(har også barn som leker sammen), men hun har andre mere nære venner som jeg føler blir prioritert før meg.Kan få snap med bilde av de andre vennene og tekst som"jentekveld,å som vi skal kose oss"....jeg vet det høres ut som vi går på ungdomsskolen, men jeg føler meg så utenfor da.På jobb har jeg bare kolleger som er dobbelt min alder og ser ikke helt det at vi har jentekveld🙈Har dere noen tips? Anonymkode: c46aa...d2a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Hopper denne opp Anonymkode: c46aa...d2a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Hei, du er nok ikke alene om å føle det slik I denne perioden av livet. Jeg har det litt som deg, er gravid I tillegg til å ha 2 fra før. Etter jeg ble gravid føler jeg at alle venner er forsvunnet og er mer opptatt av å drikke vin og "kose seg". Hvor mange barn har du, og hvilken aldersgruppe? Kanskje mannen din har noen kollegaer med barn på din alder som dere kan gjøre vennepar ting med? Anonymkode: a3191...b9b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har full jobb, er mye alene med barna da mannen reiser mye i jobben.Dagene går med samme rutiner hver uke med jobb,skole,barnehage,lekser,middag,trening på største osv.....men jeg føler det er så ensformig....jeg ønsker å ha venner å finne på noe med.Før jeg fikk barn hadde jeg mange nære venner, men så flytta alle bortsett fra ei.Så jeg har ei som jeg treffer iblant(har også barn som leker sammen), men hun har andre mere nære venner som jeg føler blir prioritert før meg.Kan få snap med bilde av de andre vennene og tekst som"jentekveld,å som vi skal kose oss"....jeg vet det høres ut som vi går på ungdomsskolen, men jeg føler meg så utenfor da.På jobb har jeg bare kolleger som er dobbelt min alder og ser ikke helt det at vi har jentekveld🙈Har dere noen tips? Anonymkode: c46aa...d2a Litt det samme her. Er jo så gøy å få masse snap med ting de gjør sammen med andre. Her er vi mye ute i nabolaget og begynner å bli kjent med de som har barn på samme alder. Håper etter hvert at det går seg til. Anonymkode: fe50d...e16
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #5 Skrevet 18. juni 2017 Jeg har vært venneløs så lenge at jeg ikke lenger vet hvordan jeg skal ta kontakt eller være rundt andre på min alder. Du er ikke alene... Jeg har vokst opp med gutter, og hatt gode kompiser. Men så fort de får seg damer så får de ikke lov eller føler de ikke kan ha særlig kontakt med meg lenger. Anonymkode: 8f318...fc3
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #6 Skrevet 18. juni 2017 Å så glad jeg ble for at noen ville svare meg💕Jeg hadde også mange guttevenner som jeg nå ikke er sammen med pga forhold.Veldig trist, men forståelig.Jeg vurderer å melde meg på et eller annet sportsrelatert bare for å komme i kontakt med jevnaldrede(selv om jeg ikke er noe atlet😂).....Jeg veit ikke, jeg føler meg bare teit.Jeg er veldig utadvent, men er så flau over å være venneløs!🙁 Anonymkode: c46aa...d2a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #7 Skrevet 18. juni 2017 Hvor bor du? Opplever det samme her Ønsker bare noen å dra på besøk til.. Sitte å skravle litt med. Kanskje hvor barna kan møtes og leke mens vi mødrene skravler over en kaffekopp. Trenger ikke mange venner jeg, trenger bare en! Anonymkode: 1fedf...5b6
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #8 Skrevet 18. juni 2017 Kanskje du kan få kontakt med noen her?? Jeg føler meg litt i samme situasjon. . Jeg har forsåvidt en del venner, men ingen helt nære... Jeg bor i Buskerud og har to barn ( En på 11 og ei på snart 7) Anonymkode: 27cca...de7
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #9 Skrevet 18. juni 2017 Vil ikke røpe hvor jeg bor enda🙈Kanskje dere kan si hvor dere bor?bor ikke i oslo kan jeg si🙈 Anonymkode: c46aa...d2a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #10 Skrevet 18. juni 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil ikke røpe hvor jeg bor enda🙈Kanskje dere kan si hvor dere bor?bor ikke i oslo kan jeg si🙈 Anonymkode: c46aa...d2a Bor ikke i Oslo jeg heller, men i en av de andre største byene Anonymkode: 1fedf...5b6
Chupa chups Skrevet 18. juni 2017 #11 Skrevet 18. juni 2017 Hei! Er i samme båt som deg... bare ta kontakt ❤️
Annanym Skrevet 18. juni 2017 #12 Skrevet 18. juni 2017 Rogaland her👋🏾! Åpen for nye vennskap😊. Har tre (etterhvert) store unger, to tenåringer og en på 11.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #13 Skrevet 18. juni 2017 Jeg er fra Aust-agder og trenger også venniner 😊 Anonymkode: a2315...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå