Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Noen som vet om man kan ha maling i lekedeig for at fargen skal bli litt sprekere enn konditorfarge... Og i tilfelle hvor mye jeg kan ha oppi uten at det smitter av?? Lager lekedeig med mel, alun, olje og vann om det er av betydning! På forhånd takk for svar 😀 Anonymkode: a0170...7cf
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Mener du play-dough`? Vi bruker bare vanlig konditorfarge, synes det funker fint. Men har du prøvd konditorfargen fra Wilton, den skal gi sterkere farge har jeg hørt? Anonymkode: 62a0e...5b3
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Takk for tipset 👍 Jeg skal lage det i morgen tidlig og hadde bare noe gammel farge liggende... Tenkte kanskje det funka med maling?! HI Anonymkode: a0170...7cf
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for tipset 👍 Jeg skal lage det i morgen tidlig og hadde bare noe gammel farge liggende... Tenkte kanskje det funka med maling?! HI Anonymkode: a0170...7cf Det er jo bare å prøve å se. Så lenge det er vannmaling, så kan det vel ikke gjøre noen skade Anonymkode: 62a0e...5b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå