Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Hvor mye penger brukte dere sånn ca pr pers mens dere var der? Og hvor lenge var dere der? Jeg og ungene skal til New York i sommer og lurer veldig på hvor mye penger det går på en slik tur. Fly og hotell er allerede betalt. Anonymkode: 7eae5...756
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Sist jeg var der brukte jeg ca 25.000 kr på mat, drikke og shopping. Var der en uke.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Hvor lenge skal dere være? Hvor mange er dere? NY er dyrt, vi var der siste gang i mars. Nå da dollaren er så høy, så koster det å bl.a gå ut og spise alle måltider. Du bør bestille billetter til museum på forhånd, alt er enklere da. Bruk hop on/hop of bussene, vi syntes det er trivligere enn å ta undergrunnen ( en ser jo ingenting da). Vi var bare to, men det gikk fort 1000,- pr. dag bare i mat. Vedr. Outlet foretrekker vi Jersey Gardens i New Jersey, veldig greit å ta lokalbuss ut der ( husk kjøp billett på forhånd). God tur til verdens beste by!! Anonymkode: 6de0f...787
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 Jeg skal reise med mine to gutter på 12 og 14 år. Skal være der i 9 dager. Blir nok litt shopping men jeg er ikke den som kjøper dyre merkeklær. Og frokost er inkludert i hotellprisen så det blir hvertfall 1 måltid som vi slipper å betale for😃 Takk for gode tips! Anonymkode: 7eae5...756
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. juni 2017 #5 Skrevet 18. juni 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal reise med mine to gutter på 12 og 14 år. Skal være der i 9 dager. Blir nok litt shopping men jeg er ikke den som kjøper dyre merkeklær. Og frokost er inkludert i hotellprisen så det blir hvertfall 1 måltid som vi slipper å betale for😃 Takk for gode tips! Anonymkode: 7eae5...756 På outlets , centery 21, Marshalls , tj Max koster merkeklær det samme som hm her hjemme.. 😀
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #6 Skrevet 18. juni 2017 Century21 er bare kaos og rot, hvertfall den nede ved Ground Zero. Anonymkode: 6de0f...787
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #7 Skrevet 18. juni 2017 Hvilket hotell skal dere bo på? Anonymkode: 6de0f...787
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #8 Skrevet 18. juni 2017 Vi var der i 5 dager i fjor og brukte faktisk ikke så mye penger! Vi hadde frokost inkludertpå hotellet. Det sparte oss for endel penger. Vi kjøpte ukeskort på t-banen og kjørte ikke en eneste taxi. Å kjøre t-bane er jo en opplevelse i seg selv! Ungene fikk velge en ting hver de ville se, og så bestemte vi voksne resten. Enkle opp i skyskraper, så da ble det en tur i Empire State Building, en ville på et museum og valgte Ground Zero, en ville i Central park og der brukte vi nesten en dag uten at det kostet oss noe, en ville se frihetsgudinnen og da kjørte vi ferje-båten isteden for en sightseeing båt. Den er gratis En tur opp i frihetsgudinnen er etter min mening bare tull - du betaler mye og står i kø som sild i tønne..... ellers var på å kikket på 5th avenue, var i trump tower, gikk på hight line, besøkte meatpacking dristighet, soho, little Italy, chinatown osv. Vi synes det er morsomt å gå rundt å kikke og bare nyte stemningen! Restauranter kan være dyrt, men vi var på typiske billigere steder som Fridays, lokale diners mm, pizza-steder osv. Anonymkode: adaa6...31c
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #9 Skrevet 18. juni 2017 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilket hotell skal dere bo på? Anonymkode: 6de0f...787 Vi skal bo på Homewood suites by Hilton. Anonymkode: 7eae5...756
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #10 Skrevet 18. juni 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi var der i 5 dager i fjor og brukte faktisk ikke så mye penger! Vi hadde frokost inkludertpå hotellet. Det sparte oss for endel penger. Vi kjøpte ukeskort på t-banen og kjørte ikke en eneste taxi. Å kjøre t-bane er jo en opplevelse i seg selv! Ungene fikk velge en ting hver de ville se, og så bestemte vi voksne resten. Enkle opp i skyskraper, så da ble det en tur i Empire State Building, en ville på et museum og valgte Ground Zero, en ville i Central park og der brukte vi nesten en dag uten at det kostet oss noe, en ville se frihetsgudinnen og da kjørte vi ferje-båten isteden for en sightseeing båt. Den er gratis En tur opp i frihetsgudinnen er etter min mening bare tull - du betaler mye og står i kø som sild i tønne..... ellers var på å kikket på 5th avenue, var i trump tower, gikk på hight line, besøkte meatpacking dristighet, soho, little Italy, chinatown osv. Vi synes det er morsomt å gå rundt å kikke og bare nyte stemningen! Restauranter kan være dyrt, men vi var på typiske billigere steder som Fridays, lokale diners mm, pizza-steder osv. Anonymkode: adaa6...31c Takker for svar og gode tips! Ser for meg at det blir en lignende tur som deres for vår del også så godt å høre at det faktisk er mulig å kose seg masse uten å bli helt ruinert! Og i og med at jeg reiser alene voksen med to barn så blir det jo ikke noen utgifter på sterkere drikkevarer heller... Anonymkode: 7eae5...756
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #11 Skrevet 18. juni 2017 Kommer vel an på hva du liker å gjøre. Vi lagde mat i leiligheten, og jeg er allergisk mot shopping. Så våre utgifter var kun billett til noen severdigheter, transport (vi brukte t-bane) og litt lunsj her og der. Anonymkode: d70ea...b3e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #12 Skrevet 18. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kommer vel an på hva du liker å gjøre. Vi lagde mat i leiligheten, og jeg er allergisk mot shopping. Så våre utgifter var kun billett til noen severdigheter, transport (vi brukte t-bane) og litt lunsj her og der. Anonymkode: d70ea...b3e Ja, jeg vet jo selvfølgelig at det kommer helt an på hva vi vil gjøre men det kan være nyttig å høre hvor mye utgifter andre hadde på ferien for da har en allikevel noe å gå ut ifra😃 Anonymkode: 7eae5...756
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå