Gå til innhold

Begynte på Cipralex idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

For hele familiens skyld har jeg idag startet på Cipralex. Har hatt tablettene liggende siden ifjor høst, men ble rask bedre etter jobbskifte osv. så har ikke hatt behov for dem. De siste ukene har jeg vært så sur hele tiden, blir rett og slett litt skremt av meg selv til tider og gråter ofte. Noen andre som bruker disse tablettene? Hvor fort merket dere bedring?

Anonymkode: 5f975...1a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antidepressiva har reddet livet mitt, føles det som! Har fått det mye bedre etter at jeg begynte med de, ikke bare er depresjonene lettere, men har fått mye bedre selvtillitt! Det tok vel noen få uker før jeg merket bedring da jeg startet med de. Var også litt småkvalm i begynnelsen, det er helt normalt. Lykke til! :-)

Anonymkode: 8ed58...2cb

Skrevet

Jeg merket bedring etter 6-8 uker. Ble skikkelig dårlig først.

Men om du er sur trenger du ikke Cipralex altså! Du bør virkelig ikke bare begynne med antidepressiva som ble skrevet ut til deg for snart ett år siden. 

Anonymkode: 67c19...b56

Skrevet

Jeg startet med dem fordi jeg kjenner symptomene og kjenner meg selv og hvordan jeg er når jeg er deprimert. Var deprimert i mange år

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg startet med dem fordi jeg kjenner symptomene og kjenner meg selv og hvordan jeg er når jeg er deprimert. Var deprimert i mange år

Men da burde du nok gå til behandling itillegg. Cipralex fjerner ikke årsaken til problemene.

Anonymkode: 67c19...b56

Skrevet

Det tok et par uker før bedring. Neste gang jeg startet (seponerte en periode pga svangerskap) var effekten enda raskere.

De gjør meg litt flat i humøret og gir kraftig nedsatt libido, men de ekstreme svingningene forsvinner.

Anonymkode: 66476...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...