Gå til innhold

Er det greit å ha håp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en missed abortion i mars, og ble gravid allerede i april. Mensen er derfor ustabil, men gikk utifra mensdato at jeg var 9+6 da jeg dro på privat ultralyd på fredag. Fosteret ble målt til 8+4, og hun kunne ikke se noe hjerteaktivitet. Jeg ble knust og har fått time til utskrapning til uka.. Men når jeg ser tilbake på graviditetstestene jeg har skrevet opp og på hvilken dato, så endret den seg fra 2-3 ganske sent, og jeg ville dermed ha vært rundt 8+5 på fredag, ikke 9+5! Derfor stemmer det overens med fosteret vi så på ultralyden. Men igjen, så så vi ingen hjerteaktivitet.. er det normalt i uke 8? Noen som har opplevd å ikke se hjerteaktivitet/hjertelyd i uke 8, men kommet tilbake og alt har vært fint? 

Jeg er også latterlig kvalm fortsatt...

Jeg burde vel kanskje ikke ha håp... Men når man ønsker noe så sterkt...

Anonymkode: 9f79a...d46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det ikke er hjerteaktivitet så er det lite håp. Tror fallhøyden blir ekstra stor dersom du fortsetter å håpe. Dessverre.

Klem!

Anonymkode: ee5fb...e39

Skrevet

Jeg forstår ditt ønske og tristhet. Jeg tror sannsynligheten er liten, men du kan jo be om en ul før operasjonen for å være sikker -for er det ikke aktivitet da så blir det det ikke heller. 

Anonymkode: 5f87d...f76

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Om det ikke er hjerteaktivitet så er det lite håp. Tror fallhøyden blir ekstra stor dersom du fortsetter å håpe. Dessverre.

Klem!

Anonymkode: ee5fb...e39

Jeg vet det, skjønner ikke engang hvorfor jeg har håp.. Dumme meg googlet og leste om en som kom tilbake i uke 10 og da så hjerteaktivitet... huff! 

Takk for svar ❤️

Skrevet

Sender ein klem 💜 kor urettferdig! Dessverre er det lite trulig att ein vil sjå hjertelyd ved neste ultralyd når det ikkje var i veke 8. 

Forstår godt du googler, hadde gjort akkurat det samme sjølv. 

Anonymkode: cea46...90c

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sender ein klem 💜 kor urettferdig! Dessverre er det lite trulig att ein vil sjå hjertelyd ved neste ultralyd når det ikkje var i veke 8. 

Forstår godt du googler, hadde gjort akkurat det samme sjølv. 

Anonymkode: cea46...90c

Tusen takk <3 Ja, skjønner det :( Er bare så fortvilet når det skjer 2 ganger på 3 måneder.. 

Skrevet

Jeg har vært i din situasjon...og googlet meg til halvhjertet håp.

Men hjertelyden måtte vært der i uke 8. Eller uke 7 for den saks skyld..

Håper det ordner seg for dere snart...

Anonymkode: dc935...017

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...