Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Har hatt et godt øye til denne fyren en stund, og da vi endelig møttes på fest så var jeg muligens litt mer frempå enn mitt eget beste... Vi satt og snakket lenge før vi dro hjem til meg, og da endte det jo som det ofte gjør når to småfulle personer i sin beste alder ikke har "fått seg noe" på en stund... Etterpå var jeg fortsatt småfull, og jeg lurte på om han hadde mulighet for å komme seg hjem, for jeg visste at fylleangsten kom til å snike seg på etterhvert. Han gjorde som han ble bedt om, og mens jeg lå med hodet under dyna, takket han pent for seg og mente at vi "har jo Facebook, da"... Dagen etter la han meg til som venn, og noen dager etter fikk jeg gratulasjonsmelding via face. Etter det har jeg ikke hørt mer, men jeg klarer faen ikke slutte å tenke på ham. Det har gått 2 mnd nå, så jeg tror kanskje han har skrinlagt det hele, og jeg VIL IKKE være den patetiske, desperate alenemora som tar kontakt og risikerer å bli avvist. Herregud, jeg er godt over 30 år, men føler meg som en håpløs fjortis... Så, etter mye om og men kommer jeg til poenget: Er det noen vits i å håpe at det kan bli noe mer når man har hoppet til sengs etter en fuktig kveld? Noen som vil dele erfaringer? Anonymkode: ed35b...313
Evablaum Skrevet 17. juni 2017 #2 Skrevet 17. juni 2017 For noen har det gått veldig bra, og de lykkelig gift på fjortende året med syv unger. For andre ble det bare en fryktelig pinlig affære...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 Jeg er i dag gift med en jeg hadde tilfeldig sex med noen ganger flere år før vi ble et par. Så det går selvsagt an. :-) Ta kontakt! Hopp i det. Hva er det verste som an skje? Anonymkode: 43f6a...808
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er i dag gift med en jeg hadde tilfeldig sex med noen ganger flere år før vi ble et par. Så det går selvsagt an. :-) Ta kontakt! Hopp i det. Hva er det verste som an skje? Anonymkode: 43f6a...808 Det verste som kan skje er at han ikke er interessert, og da kommer jeg til å føle meg skikkelig dum... Er ikke så tøff, og tenker for mye med følelsene mine... :-/ Men får se utover sommeren :-D Anonymkode: ed35b...313
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #5 Skrevet 18. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det verste som kan skje er at han ikke er interessert, og da kommer jeg til å føle meg skikkelig dum... Er ikke så tøff, og tenker for mye med følelsene mine... :-/ Men får se utover sommeren :-D Anonymkode: ed35b...313 Om det verste som kan skje er at han ikke er interessert og at du kommer til å føle deg dum så syns jeg egentlig ikke det er så mye å fundere over-hopp i det. De fleste voksne mennesker tar det som et kompliment å bli likt på den måten, uavhengig av om følelsene gjengjeldes. Lykke til 🙂 Anonymkode: 672d7...323
Mumua Skrevet 18. juni 2017 #6 Skrevet 18. juni 2017 Synes du skal hoppe til sengs med han igjen og så virke interessert i noe mer etter det. For å gjennopplive det litt Kjenner mange som har blitt sammen etter en ons, flere av mine forhold startet slik når jeg var litt yngre.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #7 Skrevet 18. juni 2017 send han en melding. Kanskje han tenkte at du ikke var interessert i han Anonymkode: e6455...623
Himmel og hav Skrevet 18. juni 2017 #8 Skrevet 18. juni 2017 Hvorfor tenker du at du virker patetisk og desperat om du kontakter en du liker, og som tydeligvis liker deg nok til å ligge med deg og legge deg til å fb, og er ærlig. Enkelt og ryddig:"Jeg har lyst til å treffe deg igjen. Skal vi finne på noe?" Eller tenker du at alt initiativ skal være opp til han? Drøyer du for lenge så finner han seg helt sikkert noen andre.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #9 Skrevet 18. juni 2017 Jeg og samboer var pulevenner noen år. Så traff jeg en annen som jeg ble samboer med. Etter det ble slutt med meg og ex'n, gikk jeg på min nåværende samboer på byen. Og nå har vært sammen i snart 7 år, samboer i 6 år og 2 barn😊 Anonymkode: 0ec87...62b
Mamma til 2 søte Skrevet 18. juni 2017 #10 Skrevet 18. juni 2017 Jeg har 2 barn med min ons 😊 Kjør på!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #11 Skrevet 18. juni 2017 Men du må jo sende han melding og vise at du er interessert! Menn er faktisk ikke tankelesere. Hva har du å tape egentlig? Anonymkode: fec07...a9f
pifi med tre nurk Skrevet 18. juni 2017 #12 Skrevet 18. juni 2017 Jeg er sammen med min one night stand på 11. året med tre barn, bil, katt og hus. Cluet er jo å faktisk vise at du er interessert, han er jo ikke tankeleser.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #13 Skrevet 18. juni 2017 Takk for svar, damer :-) Får se om jeg tar mot til meg etterhvert og sender ham ei melding. Vet strengt tatt ikke om jeg vil ha en kjæreste akkurat nå da, men dette er som sagt en fyr det er vanskelig å få ut av tankene. Tiden får vise :-) hi Anonymkode: ed35b...313
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #14 Skrevet 18. juni 2017 Du jaget ham ut etter dere hadde sex. Han sa han ønsket å holde kontakt. Han la deg til som venn. Han sendte deg melding. Du gjorde lite eller ingenting for å vise at du var interessert, så ikke rart du ikke har hørt noe mer. Hvis du ikke tør ta kontakt med ham, da er du kanskje ikke interessert nok i ham? For du er jo villig til å heller leve uten ham enn å risikere å bli avvist. Jeg forstår virkelig ikke at du ikke greier å ta kontakt med ham! Slutt å tenke, det blir bare verre jo lengre tid som går, bare send ham en melding. "Hei og takk for sist Jeg tenker på deg. Har du lyst til å ta en kaffe en dag?" Får du nei er det greit, da kan du slippe tankene på ham og dermed gi deg selv sjansen til å bli oppmerksom på andre menn. Får du ja så kan det utvikle seg til noe godt. Er du interessert nok tar du kontakt med ham. Er du ikke interessert nok til å ville ha et forhold med ham, da tenker jeg at det er bedre for ham at du ikke tar kontakt. Anonymkode: 3db91...d02
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #15 Skrevet 18. juni 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Du jaget ham ut etter dere hadde sex. Han sa han ønsket å holde kontakt. Han la deg til som venn. Han sendte deg melding. Du gjorde lite eller ingenting for å vise at du var interessert, så ikke rart du ikke har hørt noe mer. Hvis du ikke tør ta kontakt med ham, da er du kanskje ikke interessert nok i ham? For du er jo villig til å heller leve uten ham enn å risikere å bli avvist. Jeg forstår virkelig ikke at du ikke greier å ta kontakt med ham! Slutt å tenke, det blir bare verre jo lengre tid som går, bare send ham en melding. "Hei og takk for sist Jeg tenker på deg. Har du lyst til å ta en kaffe en dag?" Får du nei er det greit, da kan du slippe tankene på ham og dermed gi deg selv sjansen til å bli oppmerksom på andre menn. Får du ja så kan det utvikle seg til noe godt. Er du interessert nok tar du kontakt med ham. Er du ikke interessert nok til å ville ha et forhold med ham, da tenker jeg at det er bedre for ham at du ikke tar kontakt. Anonymkode: 3db91...d02 Hm... Du har jo noen gode poeng. Er bare det at jeg er så usikker på om jeg vil inn i et nytt forhold akkurat nå. Kom meg ut av et forhold i høst, men der seigpinet vi hverandre til langt utpå nyåret... :-( Uff, skulle ønske jeg kunne sittet med fasiten til mitt eget liv. Blæh... Hi Anonymkode: ed35b...313
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå