Gå til innhold

Uv-drakt med lange ermer og bein?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby 10 mnd, skal ha Uv-drakt til henne. Hvor finner med lange ermer og lange bein? Synes det er enten eller. 

Anonymkode: 65dbe...953

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apotek

Anonymkode: 0a9c1...e6b

Skrevet

Jeg tenker....hva gjorde foreldre da jeg var liten?? Jo...smurte med høy faktor regelmessig gjennom dagen og holdt seg unna sola midt på dagen!!

La ungen få luft på kroppen. Ta evt på en litt luftig t-skjorte over smurt kropp

Anonymkode: d4781...336

Skrevet

Hva i all verden skal du med det? Smør med ordentlig solkrem, ta på en god solhatt, og tynne hvite, lette klær. 

UV-drakter er falsk trygghet, og dessuten direkte motbydelige å ha på. 

Anonymkode: 3ee09...50e

Skrevet

Slenger meg på de andre. Smør med solid solkrem, jevnlig hele dagen. Ta på tynne og luftige klær hvis dere ikke har mulighet for å beskytte når sola er sterkest. Solhatt. Deilig for barnet ditt å få litt luft på kroppen. Husk vise luftige klær....ikke tettsittende

Skrevet

Trenger virkelig en unge på 10 mnd det altså? Det holder vel med lange armer i det minste, la ungen får litt luft i hvert fall

Anonymkode: 0e5e2...2a6

Skrevet

UV-drakt er gull hvis du skal på ferie til et sted hvor sola er mye sterkere enn i Norge. Det er faktisk verken klamt eller ekkelt. Brukte det på 2-åringen, som ikke kunne stå i ro lenge nok til å bli smurt over det hele, da vi skulle være i Florida over lengre tid. Men den ble bare brukt i forbindelse med bading selvfølgelig. Året etter ble drakten etterlyst da han ville bruke den igjen. 

MEN det holder med en drakt som rekker til over albuene og knærne. Litt er det greit at sola får komme til.

Anonymkode: 62702...6b4

Skrevet

Får klaustrofobi ved tanken på å ha lange ermer og lange buksebein om sommeren. Ha ungen i skyggen! 

Anonymkode: 34ccd...e78

Skrevet

Min datter på 10 elsker uv klær. Hun synes ikke det er ubehagelig å ha den på. 

Anonymkode: 19101...bcb

Skrevet

Mine barn foretrekker UV drakt når vi er i "syden". Da blir de ikke brent, slipper smøring av hele kroppen titt og ofte og de holder seg litt nedkjølt. Ikke skraper de seg opp på diverse badeleker heller. 

Skulle ønske jeg også hadde hatt, men ikke funnet noen i damestørrelse. Bruker vanlig t skjorte og DET er klamt, tørker jo aldri. 

Anonymkode: f33a4...9f2

Skrevet

Ungen må jo få sol, vitamin D...

Til deg som vil ha i voksen størrelse, det heter vel burkini? 

Anonymkode: d6252...25b

Skrevet

Skrevet

burkini-prints-exoticwaterwear.jpg?h=292

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ungen må jo få sol, vitamin D...

Til deg som vil ha i voksen størrelse, det heter vel burkini? 

Nei, bare t skjorte i UV drakt materiale. Ikke heldekkende. Blir alltid solbrent på skuldrene. 

Anonymkode: f33a4...9f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...