Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Lille på 2 år skal legges inn en natt på sykehuset for søvnregistrering. Han snorker og har pustestopper. Kan telle på en hånd hvor mange netter han har sovet natta gjennom på 2 år. Mye og ofte våken. Gjerne timer i strekk. Så han er tydelig plaget. Men han har også så store mandler at han spiser veldig lite. Nesten ikke gått opp på ett helt år. Så har falt under nederste strek på kurven. Dette har selvfølgelig blitt tatt tak i for lenge siden. Men med henvisninger hit og dit så tar ting tid. Noe som har vært fryktelig tungt og frustrerende når vi ser han plages! Men nå har vi fått vite at han nok må opereres fordi han er så plaget. Men jeg gruer meg! Han er jo under 3 år, samt under 10 kilo. Jeg vet at legene helst vil unngå operasjon av så små. Hvis ikke plagene blir for store. Noen andre her som har vært gjennom det samme, eller en av delene som vil dele sin erfaring? Største har fjernet mandlene, men hun var over både vekt og aldersgrense. Anonymkode: f92b1...cb8
Evablaum Skrevet 17. juni 2017 #2 Skrevet 17. juni 2017 Hva lurer du egentlig på? Søvnregistreringen eller operasjonen?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 Min fjernet falsk mandel og fikk øredren når han var ca 2år. Og når han var 3år akkurat tok vi mandlene, falsk mandel og dren igjen samtidig, poliklinisk/privat (før tre år må det gjøres på sykehus). -og etter rekonvalesens perioden så fikk vi endelig sove for første gang på tre år, før det var det mange oppvåkninger pga pustestoppene. Anonymkode: 59d3c...f78
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #4 Skrevet 17. juni 2017 Takk for svar! Så det var ingen bedring etter første operasjon? Hadde fortsatt pustestopp også etter fjerning av falske mandler? Anonymkode: f92b1...cb8
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 Min har hatt pustestopp siden han var nyfødt baby. Sov dårlig, våknet mye, var veldig plaget. De ville ikke operere før han ble større. Er 5 år nå og har nettopp operert ut mandler og polypp. Sover mye bedre, ingen snorking el pustestopp, Anonymkode: 79fe9...7ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå