Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Sliten småbarnsmamma, nå begynner endelig ungene og vokse litt til, dog enda små, jeg har lenge slitt med depresjon, får nå hjelp, kjenner jeg har lyst å fornye meg..er så lei av å være og se utslitt og ufiks ut, men har enda ikke energi til så mye heller. Min første plan er å begynne med regelmessig styrketrening, skal lage meg et treningsrom her hjemme, er ganske motivert for dette. Burde også vært hos frisør for en klipp, husker ikke sist..tenker farge etterveksten av de små grå hjemme selv, det hjelper en del på å se bedre ut..Burde hatt litt nytt tøy også men vil ikke kjøpe for mye før jeg har gått ned noen kilo..hva mer bør jeg gjøre/kan jeg unne meg selv for litt gode følelser og se freshere ut? Alle tips mottas med takk, lei av å føle meg kjempegammel i en alder av 33. Vil prioritere meg selv litt nå, uvant følelse for en som hadde gitt opp livet. Anonymkode: d4e1f...cf0
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #2 Skrevet 17. juni 2017 Hei Så godt å høre at du ønsker å gjøre noe. 1. gå ut og ta deg en øl. Om så alene! Jeg gjør det av og til. Og trives med det. Gå på kino alene. Bare gjør det!! 2. meld deg på klatrekurs, matkurs - anything. Følelsen av å gjøre noe nytt virker inn enormt på psyken. Man blir lettere til sinns. 3. Dra til frisøren. Hva kunne du tenke deg? En frisyre du føler deg ekstra bra i? 4. Kjøp nye klær. Hva vil du ha? En ny jakke som får deg til å føle deg fresh, sporty og sexy? Kjole? Bukse? Kanskje kjøpe litt av hvert? Om du har økonomi da... En ny garderobe løfter humøret en del. 5. Dra på spa. Ta den en strandtur. Begynn å trene og spise sunt - lite hjelper på selvtilitt og psyke mer enn frisk luft og det å gå ned i vekt om man faktisk sliter med selvbildet og vekt. 6. Endre rutinene dine. Forny deg selv. Drikk en annen kaffe. Dra ut. Få barnevakt. Bli aktiv i røde kors. Spis en annen middag. Kjøp et nytt møbel. Gå masse turer - eller løp turer. Det handler om å riste litt i livet. Rist deg selv. Så kommer det et annet resultat ut av boksen. Jeg har vært deprimert i 5 år selv. Trodde aldri jeg skulle komme ut. Jeg har enda depressive dager men jeg er ute av depresjonen nå. Jeg prøver å gjøre flere ting og tenke på meg selv. Det hjelper. Jeg får bedre dager, sover bedre og blir ikke så tung til sinns. Anonymkode: 04a11...fb6
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 Og gå til frisøren! Ring besteforeldre - dump bort barna for en uke i ferien. Anonymkode: 04a11...fb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå