Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Mot dyr, men som har dyr allikevel? Hvordan går det? Og tar barnet medisin? Dette dreier seg om barn i ungdomsskolen. Anonymkode: 61041...7ae
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 Det har man vel ganske enkelt ikke. Anonymkode: 3e345...2ba
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #4 Skrevet 17. juni 2017 Noen har nok det... Anonymkode: 61041...7ae
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 Det kan gå virkelig galt. Jeg ble allergisk mot dyr, da vi hadde hund, så de kvittet seg ikke med den. Jeg måtte bare gå på medisiner året rundt. Jeg fikk bare mer og mer allergi, ble allergisk mot andre ting, og fikk astma, fikk og atopisk eksem. Og selv etter jeg flyttet ut. Blir allergien bare verre og verre. Og nå er jeg så syk, at jeg ikke kan jobbe. Dette grunnet allergi. Spesialistene jeg går til nå, sier at jeg skulle aldri ha bodd med en hund. For det gjør bare allergien verre. Anonymkode: 64039...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå