Gå til innhold

Er det mulig at gynekologen tar feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ultralyd i dag, skulle vært 9+6, men er vanskelig å si pga ustabil mens. Hun målte fosteret til 8+4, og fant ingen hjerteaktivitet. Hun sa "jeg er ikke under tvil altså" og "skulle sett og hørt hjertet" 

Men jeg fatter det ikke.. Blør ingenting eller noe. Var HELT sikker på at alt var fint 😔 

Kan gynekologen ha tatt feil? Noen som helst her inne med erfaringer?

Anonymkode: fbba2...077

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var på ultralyd i dag, skulle vært 9+6, men er vanskelig å si pga ustabil mens. Hun målte fosteret til 8+4, og fant ingen hjerteaktivitet. Hun sa "jeg er ikke under tvil altså" og "skulle sett og hørt hjertet" 

Men jeg fatter det ikke.. Blør ingenting eller noe. Var HELT sikker på at alt var fint 😔 

Kan gynekologen ha tatt feil? Noen som helst her inne med erfaringer?

Missed abortion? 

Anonymkode: 85d0c...fe2

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Missed abortion? 

Anonymkode: 85d0c...fe2

Ja.... jeg bare ønsker så sterkt at det ikke er tilfellet. Men det er nok det... for 2.gang på rad 😞

Skrevet

Anonymkode: 8f64b...664

Skrevet

Blødde ikke før midsedabortion.

Vet om folk som har kommet til ordinær ul og fått vite at det ikke har vært liv siden uke 7.

Uansett hvor usikker du er på termin har et foster på den størrelse du beskriver hjerteaktivitet hvis det enda lever.

Beklager at du må igjennom dette.

Anonymkode: e3f2a...05a

Skrevet

Jeg opplevde det samme i uke 11, embryoet ble målt til 6+3. Det var missed abortion. Jeg valgte å ta en privat ultralyd i tillegg for å være helt sikker, følte også at jeg ikke kunne stole på det. Leit å høre at det er andre gang for deg! Lykke til videre!

Anonymkode: 32301...40c

Skrevet

Jeg hadde MA i fjor. Da begynte jeg å blø rustfarget blod rundt 12 uker. Tok ultralyd og de fant ikke noe annet enn en tom fostersekk. Kan ha mistet tidlig,men så ryddet ikke kroppen opp før etter mange uker. Utrolig trist,for jeg hadde alle symptomer på svangerskap likevel. Det gikk en stund før de gikk over etter jeg tok utskraping. Håper det ikke er tilfelle for deg! Lykke til!

Anonymkode: e9e4f...b6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...