Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Hvis man starter en tråd med profilnavn. Så senere kommenterer som anonym, rett og slett fordi man glemmer at man ikke var anonym da man startet tråden, blir det ramaskrik av slikt? Anonymkode: 1b6cc...d0c
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Who cares? Jeg gjør det (og det omvendte) hele tiden. Anonymkode: a7459...9b1
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Who cares? Jeg gjør det (og det omvendte) hele tiden. Anonymkode: a7459...9b1 Altfor mange her inne! Anonymkode: 1b6cc...d0c
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 Jeg har fått advarsel pga det. Så du bør rydde litt i praksisen din, HI. Anonymkode: fa9a9...0e2
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 Det er ikke lov nei, men uhell kanskje. Beste var når en ble tatt for å krangle med seg selv. Laget tråd anonymt og kranglet med trådstarter (seg selv) med nick. Da er du sånn passe gal i hodet. 😁 Anonymkode: 9081b...06a
Admin Skrevet 17. juni 2017 #7 Skrevet 17. juni 2017 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis man starter en tråd med profilnavn. Så senere kommenterer som anonym, rett og slett fordi man glemmer at man ikke var anonym da man startet tråden, blir det ramaskrik av slikt? Anonymkode: 1b6cc...d0c Ved uhell vil det ikke få følger. Problemet er når man svarer som både AB og nick for å krangle med seg selv eller hause opp stemningen i en tråd. Evt vil man få en påminnelse om man stadig gjør dette. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #8 Skrevet 18. juni 2017 8 timer siden, Ann Christin skrev: Ved uhell vil det ikke få følger. Problemet er når man svarer som både AB og nick for å krangle med seg selv eller hause opp stemningen i en tråd. Evt vil man få en påminnelse om man stadig gjør dette. Ann Christin, admin Nå ja. Det der er faktisk ikke helt sant. Jeg gjorde ingen av de tingene, og fikk likevel advarsel. Tolket det dithen at noen moderatorer likte å jekke andre ned. For jeg verken kranglet med meg selv eller hauset opp stemningen i en tråd. Jeg diskuterte saklig med et antall anonyme, svarte aldri mine egne innlegg og holdt på samme standpunkt hele veien. Dessverre var det en upopulær mening jeg frontet. Og siden DIB ønsket å framstå som et passende sted for prektige og pyntelige småbarnsmødre, må man ikke ha tråder som kan sjokkere dem. De er jo inntektsgivende brukere. Anonymkode: fa9a9...0e2
Admin Skrevet 18. juni 2017 #9 Skrevet 18. juni 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå ja. Det der er faktisk ikke helt sant. Jeg gjorde ingen av de tingene, og fikk likevel advarsel. Tolket det dithen at noen moderatorer likte å jekke andre ned. For jeg verken kranglet med meg selv eller hauset opp stemningen i en tråd. Jeg diskuterte saklig med et antall anonyme, svarte aldri mine egne innlegg og holdt på samme standpunkt hele veien. Dessverre var det en upopulær mening jeg frontet. Og siden DIB ønsket å framstå som et passende sted for prektige og pyntelige småbarnsmødre, må man ikke ha tråder som kan sjokkere dem. De er jo inntektsgivende brukere. Anonymkode: fa9a9...0e2 Da må det evt ha vært før min tid, for en advarsel blir sett på som noe alvorlig og ikke noe et enkelt regelbrudd vil føre med seg, med mindre det er et veldig grovt overtramp. Og hadde ikke upopulære meninger vært lov ville forumet vært ute av drift for lengst, med mindre man beveger seg over i ensidig meningspåvirkning eller hets. Ann Christin, admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå