Mamma2013.2015 Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Er det plasa til 3 bilstoler i en touran? Mulig å ha 3 seter med isofix? 1 fremovervendt, 1 nr.2 stol bakovervendt. 1 maxi cosi baby stol. Kan en fremovervendt sitte i midten? Eller må den bilstol nr. 2 bakovervendt stå i midten? noen med peiling her?😄
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Skal gå greit med 3 bilstoler i en Touran ja. Hvilken stol som skal stå hvor må man nesten prøve seg fram med. Men en beltestol skal gå greit i midten. Bakovervendt i midten kan ofte gi bedre plass for de framme, særlig om man har en smal stol som går i mellom framsetene 3stoler med isofix kommer an på om det er isofix i midten bak. Anonymkode: 69b20...4bb
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 Ja vi har hatt de bakovervendte på sidene der det er isofix og den forovervendte i midten. Anonymkode: 8cfba...f3b
Mamma2013.2015 Skrevet 16. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja vi har hatt de bakovervendte på sidene der det er isofix og den forovervendte i midten. Anonymkode: 8cfba...f3b Det er isofix på det forovervendt å. Er det mulig å ha isofix i midten også?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #5 Skrevet 16. juni 2017 9 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev: Det er isofix på det forovervendt å. Er det mulig å ha isofix i midten også? Hvilken årsmodell er bilen? Anonymkode: 69b20...4bb
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #6 Skrevet 16. juni 2017 Ja vi har brukt tre seter i bilen. Anonymkode: 49e9c...dbe
Mamma2013.2015 Skrevet 16. juni 2017 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2017 Har ikke handler enda! Er barei tenke boksen 😬
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #8 Skrevet 16. juni 2017 8 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev: Har ikke handler enda! Er barei tenke boksen 😬 Nyere årsmodell av Touran har isofix i alle tre setene bak. Anonymkode: 69b20...4bb
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #9 Skrevet 17. juni 2017 Helt perfekt bil til 3 barn eller flere. Vi har 4,og hund,så det går akkurat i 7-seteren. Anonymkode: 5d0bc...215
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå