Gå til innhold

Plass til 3 bilstoler i en Touran?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Er det plasa til 3 bilstoler i en touran? Mulig å ha 3 seter med isofix?

1 fremovervendt, 1 nr.2 stol bakovervendt. 1 maxi cosi baby stol. 

 

Kan en fremovervendt sitte i midten? 

Eller må den bilstol nr. 2 bakovervendt stå i midten?

 

noen med peiling her?😄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal gå greit med 3 bilstoler i en Touran ja.

Hvilken stol som skal stå hvor må man nesten prøve seg fram med. Men en beltestol skal gå greit i midten.

Bakovervendt i midten kan ofte gi bedre plass for de framme, særlig om man har en smal stol som går i mellom framsetene

3stoler med isofix kommer an på om det er isofix i midten bak.

Anonymkode: 69b20...4bb

Skrevet

Ja vi har hatt de bakovervendte på sidene der det er isofix og den forovervendte i midten.

Anonymkode: 8cfba...f3b

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja vi har hatt de bakovervendte på sidene der det er isofix og den forovervendte i midten.

Anonymkode: 8cfba...f3b

Det er isofix på det forovervendt å. Er det mulig å ha isofix i midten også?

Skrevet
9 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev:

Det er isofix på det forovervendt å. Er det mulig å ha isofix i midten også?

Hvilken årsmodell er bilen?

Anonymkode: 69b20...4bb

Skrevet

Ja vi har brukt tre seter i bilen. 

Anonymkode: 49e9c...dbe

Skrevet

Har ikke handler enda! Er barei tenke boksen 😬

Skrevet
8 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev:

Har ikke handler enda! Er barei tenke boksen 😬

Nyere årsmodell av Touran har isofix i alle tre setene bak.

Anonymkode: 69b20...4bb

Skrevet

Helt perfekt bil til 3 barn eller flere. Vi har 4,og hund,så det går akkurat i 7-seteren. 

Anonymkode: 5d0bc...215

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...