Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Har dere lyst å beskrive en typisk hverdag? Hva gjør dere i løpet av en dag? Skriv gjerne hvilket trinn dere jobber med. Vurderer yrket selv, men har kun vært eleven eller forelderen i møte med læreren så jeg vet lite om deres hverdag Anonymkode: e6c6c...b00
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 På 16. juni 2017 den 20.54, Anonym bruker skrev: Har dere lyst å beskrive en typisk hverdag? Hva gjør dere i løpet av en dag? Skriv gjerne hvilket trinn dere jobber med. Vurderer yrket selv, men har kun vært eleven eller forelderen i møte med læreren så jeg vet lite om deres hverdag Anonymkode: e6c6c...b00 Først: hvorfor vurderer du yrket? Anonymkode: f1339...0a9
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Først: hvorfor vurderer du yrket? Anonymkode: f1339...0a9 Fordi jeg mener utdanning er noe av det viktigste som skjer i et samfunn. Jeg ønsker å formidle, jeg ønsker å jobbe med barn/ungdom, og jeg brenner for "mine" fag. Jeg mener kunnskap er viktig. Det å lære bort noe er fantastisk.. når jeg ser at et barn plutselig skjønner det man har snakket om og forklart, når man ser at "aha, nå forstår jeg!" - den følelsen er så bra! Personlighetsmessig tror jeg at jeg passer bra. Jeg har en enormt tålmodighet, mister aldri besinnelsen og klarer å holde meg rolig i de fleste situasjoner. Jeg får raskt overblikk og analyserer lett, og jeg forstår fort f.eks dersom noen skal forklare noe og så er det litt innviklet. Men jeg er litt redd for at jeg ikke er autoritær nok da, men jeg vet jo ikke siden jeg ikke har stått i den situasjonen i et klasserom før. Anonymkode: e6c6c...b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå