Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Datteren til venninnen min fyller 8 år. Og jeg har kun gutter, så aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe 😱 Hjelp meg! Noe til 2-300kr Anonymkode: 9d2ca...69c
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Spinner er jo superpopulært for tiden, for både gutter og jenter Anonymkode: cb822...b36
Kira Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 Det kommer jo litt an på hva hun liker. Her i huset går det mye i hobbyting som feks perle/lage smykker, veve og tegne i forskjellige aktivitetsbøker. Nå er det jo også tid for uteleker. Hoppetau, rockering og kritt kan være morsomt å få. Bøker er alltid fint, spesielt lettleste de kan lese selv. Stæsj fra Hennes & Mauritz er kult, som blant annet caps, ting til håret, skjørt. De har også begynt på forstå verdien på gavekort. Så er du lost kan du eventuelt vurdere gavekort på kino eller en butikk. Men som sagt, du må jo se an hva slags interesser ungen har 😊
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #4 Skrevet 17. juni 2017 Min 8 åring elsker HM, alt fra hårpynt til billige t-skjorter og sommerkjoler. Ellers er hun en ivrig samler av TY-bamser, får aldri nok av dem. Butikker som azzesories og glitter kan du gå amok i og hun vil garantert elske alt du kommer hjem med. Anonymkode: c9706...27d
Admin Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 Tråden er ryddet for reklame. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #6 Skrevet 17. juni 2017 Gavekort på Rush trampolinepark, eller lign. leke/ klatre/ hoppeparker. Ty-bamser Slike RS-bånd pleier å slå veldig godt an hos jenter på den alderen, særlig hvis de er litt turn- eller danseinteresserte😊 Fås kjøpt for en billig penge via eBay😉 https://www.sprell.no/produkt/djeco-regnbueband Anonymkode: ed133...f0f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #7 Skrevet 17. juni 2017 Spinner, ty bamser, klær, caps/smykker er populært hos 8-åringen her. Hun samler på mye rart, så fine skrin/bokser liker hun også. Eller penger, sparer mye på sparegrisen Anonymkode: 16a98...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå