Gå til innhold

Elsker han meg ikke lengere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 15år, venter vårt 2.barn til høsten. Siste året har sex fronten blitt minimal. 

Før jeg ble gravid så var det samme så kan ikke "trøste" meg med at det er graviditeten heller. 

Han har gått opp 20kg i vekt over 5-6år. Vi har sex kanskje 1-2 x i mnd. Han foretrekker å ta en hj på do istedenfor å hoppe i hiet med meg. 

Vi har pratet om det og svarene jeg får er at han er sliten, noe som er lov etter en arbeidsdag, men lør og søn er samme.

Jeg kjøpte nytt undertøy å skulle prøve å få opp stemmningen litt sist uke , endte opp at jeg satt på do å gråt pga han var mer opptatt av å kommentere ei rift som hadde kommet i blondene 😔

Han kan stryke magen min å si at han er glad i meg men det er alltid jeg som har prøvd initiativet til sex siste året, ikke stryker han å koser med meg heller uten at jeg tar iniativ til det. 

Har han mistet følelsene for meg 😔? 

Anonymkode: fd4bb...ac8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Eller, han har tydeligvis ikke så lyst på sex lenger. Jeg tror mange går lei av hverandre, men man kan liksom ikke si det. Jeg synes hele maset om å prøve nye ting, utforske hverandre osv er totalt selvutslettende. Jeg tror det naturlige er at vi faktisk blir lei av hverandre og ikke tenner lenger.

Det triste er når paret ikke er på samme nivå sånn som dere. Du lengter, han er lei.

Anonymkode: 374c6...654

Skrevet

Det at han er blitt overvektig kan gjøre noe med sexlysten hans. Om han f.eks. er i ferd med å utvikle diabetes 2 så kan det gjøre noe både med det generelle overskuddet hans og sexlysten. Om overvekten hans f.eks. gir ham søvnapné så kan det også være en grunn til at han ikke orker sex. Har han søvnapné så vær oppmerksom på at da er det ikke sikkert han bør/kan kjøre bil! Han burde ta seg en tur til legen for å sjekke om han er frisk.

Jeg synes at dere skal forsøke parterapi og/eller sexolog. Slik det er nå så blir du jo bare trist og lei, og tar dere ikke tak i problemene så risikerer dere å skli fra hverandre. Om det ligger en fysisk eller psykisk årsak til at han har så redusert sexlyst ift. hva han hadde tidligere, så er det jo forholdsvis enkelt å gjøre noe med det. Han sier han elsker deg, da bør han også være villig til å jobbe for forholdet!

Anonymkode: 07bb7...48e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...