Mamma2013.2015 Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Er det mulig å få minsket cellulitter??' Jeg har store store smilehull på rompa... hater det. Vises. Veldig godt når jeg har på trange kjoler/shortser osv. Blr deprimert😩
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Hvis du tenker på kremer og sånt, så virker ikke det. Jeg har hørt om behandlinger hos hudpleiesalonger som skal funke, men har aldri prøvd det selv. Men under trange kjoler, så går det vel an å bruke sånn shape undertøy som skal holde inn, glatte ut og forme figuren?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 Trening kombinert med kosthold. Dessverre ikke så mye annet som tar fettet under huden... Intervalltrening og spise mindre kalorier enn forbrent i løpet av en dag. Sliter med det samme selv,men har merket stor bedring på 8 uker! Anonymkode: 8bafb...e43
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 Kosthold og trening er det viktigste. Det er mulig å gjøre noe med cellulitter med trykkbølgebehandling (slik fysioterapeuter og kiropraktorer bruker i behandling), men det er ikke så mange som bruker det på den måten. Jeg har et lår/sete uten cellulitter og ett med cellulitter etter slik behandling for en skade for noen år siden. Leste for et år siden at dette var oppdaget som en effekt. Men kosthold og trening er nr. 1! Så om du er ganske stor i utgangspunktet, Hi, så har du mest å hente med kosthold og trening. Anonymkode: 5882e...ca4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #5 Skrevet 16. juni 2017 Jo mindre fett du har jo mindre appelsinhud Men det er genetisk også, har en venninne som er daglig leder på et helsestudio. Trener 4-5 ganger i uka, er str 36 og holder kurs i kost og ernæring, så dette kan hun. Men selv hun har appelsinhud altså, selv om det selvfølgelig ikke får blitt så mye Anonymkode: 55fa5...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå