Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Er det galskap? Hun er 8 år, og utrolig spent på fødselen. Har (selvsagt) ventet lenge nå, men også måttet være veldig "stor" gjennom et beintøft svangerskap. Selv vil hun helst være med på selve fødselen, men det har jeg sagt er uaktuelt. Jeg var på kontroll for bare noen dager siden, så jeg er trygg på at alt er bra med lille. Hun kunne f.eks. fått være med på ultralyd og sparketest, og så kunne faren kjørt henne hjem før evt igangsetting. Hva tror dere?! Anonymkode: 3026b...83b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Da jeg var på overtidskontroll satt jeg sammen med mange andre damer i et rom adskilt med gardiner da jeg hadde sparketest. Var ikke plass til "gjester" så mannen satt utenfor og ventet. Du får nesten høre om det er ok med sykehuset, tenker jeg. Sparketest er jo fryktelig kjedelig å overvære. Anonymkode: ef5d3...d8b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da jeg var på overtidskontroll satt jeg sammen med mange andre damer i et rom adskilt med gardiner da jeg hadde sparketest. Var ikke plass til "gjester" så mannen satt utenfor og ventet. Du får nesten høre om det er ok med sykehuset, tenker jeg. Sparketest er jo fryktelig kjedelig å overvære. Anonymkode: ef5d3...d8b Ha ha, det er kanskje sant. Er jo kjedelig for meg også 😂 Vil så gjerne involvere henne, men kanskje jeg skal være flink å snappe i stedet, f.eks? Og det er slett ikke sikkert sykehuset vil ha henne der, nei. Anonymkode: 3026b...83b
topaz Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er jo kjedelig for meg også 😂 Akkurat det jeg tenkte... Synes sparketest var forferdelig kjedelig for meg som faktisk satt å skulle kjenne etter spark. Fikk gjort det et par ganger ettersom jeg gikk 13 dager over... Ultralyd er jo mer spennende sånn sett. Så du kan jo høre med de om det er greit eller ikke. Skjønner at du vil involvere!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #5 Skrevet 16. juni 2017 Hos meg sjekket de åpning og strippet meg på overtidskontroll, vil 8 åringen se på det? Og hva om det faktisk ikke går så bra med babyen, hva gjør du da når du har et annet barn med deg? Anonymkode: 7bf50...566
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #6 Skrevet 16. juni 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ha ha, det er kanskje sant. Er jo kjedelig for meg også 😂 Vil så gjerne involvere henne, men kanskje jeg skal være flink å snappe i stedet, f.eks? Og det er slett ikke sikkert sykehuset vil ha henne der, nei. Anonymkode: 3026b...83b Jeg tok bilder og filmet, også viste jeg jenta på 5 år det etterpå.😊 jeg var med på fødsel da jeg var 9 år 😊Vi er så nære.Nærere enn de andre i søskenflokken.jeg tror det er derfor 😊spør om hun kan bli med inn da vel 😊 Anonymkode: 7a9cc...eb3
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #7 Skrevet 16. juni 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hos meg sjekket de åpning og strippet meg på overtidskontroll, vil 8 åringen se på det? Og hva om det faktisk ikke går så bra med babyen, hva gjør du da når du har et annet barn med deg? Anonymkode: 7bf50...566 Jeg tror hun ville likt å være med på det, men jeg vet jo ikke om legen ville likt det. Må evt ringe først. At barnet ikke har det bra er jeg egentlig ikke så redd for, men i verste fall er jo faren der også. Vi har kort vei hjem/ til barnevakt. Anonymkode: 3026b...83b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #8 Skrevet 16. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tok bilder og filmet, også viste jeg jenta på 5 år det etterpå.😊 jeg var med på fødsel da jeg var 9 år 😊Vi er så nære.Nærere enn de andre i søskenflokken.jeg tror det er derfor 😊spør om hun kan bli med inn da vel 😊 Anonymkode: 7a9cc...eb3 Så herlig! 😍 Jeg har hatt én nydelig, ukomplisert fødsel på abc-avdeling, og hvis det var min eneste erfaring hadde jeg faktisk vurdert å ha henne med. Dessverre har jeg også hatt en i overkant tøff fødsel, der jeg hylte og skrek, og ble forløst med tang uten noe særlig bedøvelse. Jeg kan ikke ta sjansen på at hun er der om noe slikt skjer igjen... Anonymkode: 3026b...83b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #9 Skrevet 16. juni 2017 Hva hvis du blir akuttinnlagt...? Anonymkode: a8646...704
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #10 Skrevet 16. juni 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva hvis du blir akuttinnlagt...? Anonymkode: a8646...704 Da henter bestemor i løpet av 15 minutter. 😊 Jeg har diskutert det litt med mannen, og vi er enige om at vi dropper det. Blir heller oppdatering på snap underveis, og så får hun komme snarest mulig på besøk når barnet er født. Det blir helt sikkert fint! 😊 Anonymkode: 3026b...83b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå