Gå til innhold

Da jeg leverte i bhg i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..så regnet det veldig, muligens 10- 15 grader. Mange av barna hadde da ikke på seg hette eller noe og var klissvåte. De yngste har enda ikke fylt to år. Helt greit? Mitt barn hadde heldigvis på seg sydvest. 

Anonymkode: adf2e...49d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men et er jo ikke alle som har sydvest og jeg vet av erfaring at det er mange små som ikke liker å ha på seg hette og bare tar den av seg. De er kanskje ikke ute så lenge uansett og det er jo sommer, så jeg tenker at det går nok bra å bli litt våte.

Skrevet

Fæle greier.

Anonymkode: b7679...543

Skrevet

Send klage til fylkesmannen!

Altså ærlig talt!. Om det var 15 grader så trenger man ikke lue. Veldig få barn har sydvest, og enda færre vil ha de på. 

Alternativet er å bli inne. 

Skrevet

For at hettene skal være på må vi lime de fast.. Ungene her drar de av med en gang. Vi løper etter og tar på, de tar av. Gir opp til slutt.. 

Uansett. Det er sommer, de tåler å bli litt våte.

Anonymkode: 8327d...80c

Skrevet

Ja, det er helt greit

Anonymkode: 29841...995

Skrevet

Helt greit, så vidt jeg vet går ikke barn opp i liminga av å få litt sommerregn i håret.....

Anonymkode: 1099f...7fc

Skrevet

Ser virkelig ikke problemet med det, er så varmt likevel

Skrevet

Barn er heldigvis vanntette. De lærer etter hvert at hetten er der for en grunn. 💦

Anonymkode: 8929f...96a

Skrevet

Jobber selv i barnehage, både på småbarnsavdelingen 1-3 år og fra 3-6 år. 
Vi har selvsagt ikke muligheten til å fotfølge barna som ikke ønsker å ha på hette, og som ikke har sydvest. 10-15 grader fryser man ikke ihjel av, og alternativet ville blitt superlim eller gaffateip 

Anonymkode: 0e561...415

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

..så regnet det veldig, muligens 10- 15 grader. Mange av barna hadde da ikke på seg hette eller noe og var klissvåte. De yngste har enda ikke fylt to år. Helt greit? Mitt barn hadde heldigvis på seg sydvest. 

Anonymkode: adf2e...49d

Hvoefor tenker du at dette var så ille hi?

Skrevet

Det er jo ikke værre det enn at støvlene fylles med vann når de hopper i sølepyttene, barn elsker vann og de tar ilke skade av og bli være i håret av litt regn når det er 15 grader ute.

Skrevet

Høres deilig ut :)

Anonymkode: b8150...2a3

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvoefor tenker du at dette var så ille hi?

Hun tenker vel helst at hun selv var den beste mammaen av alle, som heldigvis hadde sendt med sydvest.

Anonymkode: b7679...543

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...