Lizzz Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Hva synes dere om en alenemor registrerer seg på Tinder? Jeg har hørt om mange som gjør det. Jeg er redd for dårlig rykte. Hvis jeg skulle hatt det hadde jeg møtt og chatta med fyren når jeg var alene og hadde litt tid... Barnet mitt kommer før alt annet. Men på en annen side så savner jeg bare det å kose med en mann.. Og på den andre siden der igjen, så er det ikke naturlig for meg å være veldig åpen med menn, Jeg må bruke tid å bli kjent. Hva tenker andre kjernefamilier hvis de hører om en alenemor som er på Tinder?? Egentlig? På tettsted som dette er det å prate om andre folk om alt veldig vanlig. Jeg må føye til at jeg er veldig skeptisk til folk på Internett, og god på å oppdage "trusler" og ikke introdusert noen menn for barna om det ikke hadde gått flere år og var noe seriøst.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Hvis andre i en kjernefamilie ser deg på tinder så tenker jeg: 1.de har åpent forhold 2.en av de er utro 3.de ser etter en til som skal være med de. Jeg er alenemor og har prøvd meg på tinder. Det er alle mulige folk der men dessverre opplevd at de fleste utgir seg for å være noe annet enn de er og er kun ute etter sex selv om de sier de ikke er det. Alenemødre er det letteste offeret. Anonymkode: ff0e8...6e3
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis andre i en kjernefamilie ser deg på tinder så tenker jeg: 1.de har åpent forhold 2.en av de er utro 3.de ser etter en til som skal være med de. Jeg er alenemor og har prøvd meg på tinder. Det er alle mulige folk der men dessverre opplevd at de fleste utgir seg for å være noe annet enn de er og er kun ute etter sex selv om de sier de ikke er det. Alenemødre er det letteste offeret. Anonymkode: ff0e8...6e3 Av nysgjerrighet; hvorfor mener du alenemødre er letteste offeret? Anonymkode: 8d1c6...bff
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 Kjør på!!👏🏻 Er du singel så er det ikke noe galt i det!! Er jobsånn du møter nye folk når du må være hjemme på kveldene😀 Ikke bry deg og hva andre måtte mene!! Anonymkode: c6120...970
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #5 Skrevet 16. juni 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Av nysgjerrighet; hvorfor mener du alenemødre er letteste offeret? Anonymkode: 8d1c6...bff Det er ikke jeg som mener det, men har hørt flere single gutter mene det. De mener alenemødre virker mer desperate (ikke det at de er det) men det er lettere å få de til sengs for de vet hva de skal si. Lokker ofte med å snakke om barna osv. Fått og høre at det er en grunn til de er alene at de ikke har blitt behandlet så godt derav mer godtroende. Det er mange som er så spekulative der ute. Ikke alle vil deg nødvendigvis noe godt Anonymkode: ff0e8...6e3
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #6 Skrevet 16. juni 2017 Jeg er godt gift, men kjenner at tinder hadde jeg prøvd meg på om jeg var singel. Så svar på spørsmålet ditt; min kjernefamilie syns det er helt ok at enslige mødre er på tinder 👍😁 Anonymkode: c80db...36c
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #7 Skrevet 16. juni 2017 Jeg var alenemor på tinder og har bare positive erfaringer. Traff 4-5 kjempehyggelige menn. To av de var faktisk alenefedre. Alle var seriøse og superkoselige. Nå er jeg samboer med han jeg fikk best kontakt med og vi venter barn sammen😊 Traff på noen useriøse menn også. Men de valgte jeg ikke å treffe. Hadde det bare gøy med å skrive med dem på kveldstid etter at sønnen min var i seng 😉😊 Anonymkode: b318d...e93
februarprins2013 Skrevet 17. juni 2017 #8 Skrevet 17. juni 2017 er alenemor og vert der, mer useriøse folk skal man lete lenge etter, NEI ikke noe for meg i alle fall, abefaller heller sukker eller møteplassen, er så klart noen der som også er opptatt av bare en ting,men flere som er seriøse også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå