Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Sjokoladekaken har stekt i langpanne, og avkjølt noe. Hvordan hvelver jeg den over på brett? Den skal ha glasur. Anonymkode: 12603...016
holahopp Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 en måte er å ta det fatet du skal bruke og legge over kaken og så snu brettet.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 5 minutter siden, holahopp skrev: en måte er å ta det fatet du skal bruke og legge over kaken og så snu brettet. Jeg tenkte ha på glasur og pynt, og så skjære den i stykker, og ha i kakeboks i kjøleskap til dagen etter. Tror du den vil være like god da? Anonymkode: 12603...016
holahopp Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenkte ha på glasur og pynt, og så skjære den i stykker, og ha i kakeboks i kjøleskap til dagen etter. Tror du den vil være like god da? Anonymkode: 12603...016 Men kan du ikke ha glasur på kaken mens den er i langpanna og så skjære stykker og putte stykkene i kakeboksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå