Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Var med en hjem for noen uker siden (ikke sex). Har hatt kontakt (skrevet sammen). Har motsatt helger med barn så ikke møttes. Han har spurt om jeg skal ut når jeg har ungene, men har ikke hatt barnevakt. Skrev med han mandag og nå ikke hørt mer. Han svarte ikke på spm mitt. Kan se han har lest det (var ikke noe viktig spm). Tror dere han er interessert? Anonymkode: 08c6b...3c0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Ingen? Hva ville dere gjort? Anonymkode: 08c6b...3c0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Takker for svar ja. Anonymkode: 08c6b...3c0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Var med en hjem for noen uker siden (ikke sex). Har hatt kontakt (skrevet sammen). Har motsatt helger med barn så ikke møttes. Han har spurt om jeg skal ut når jeg har ungene, men har ikke hatt barnevakt. Skrev med han mandag og nå ikke hørt mer. Han svarte ikke på spm mitt. Kan se han har lest det (var ikke noe viktig spm). Tror dere han er interessert? Anonymkode: 08c6b...3c0 Ikke interessert nok. Han ser at det blir tungvint i forhold til motsatte barnehelger, og gjør noen spede forsøk på å få deg til å tilpasse dine helger så dere kan treffes. Selv er han tydeligvis ikke interessert nok til å gjøre noe med hindringene, og lar det renne ut i sanden ved å ikke svare på meldinger eller ta kontakt. Anonymkode: 0194f...8e3
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #5 Skrevet 15. juni 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke interessert nok. Han ser at det blir tungvint i forhold til motsatte barnehelger, og gjør noen spede forsøk på å få deg til å tilpasse dine helger så dere kan treffes. Selv er han tydeligvis ikke interessert nok til å gjøre noe med hindringene, og lar det renne ut i sanden ved å ikke svare på meldinger eller ta kontakt. Anonymkode: 0194f...8e3 Ja, du har vel rett. Sånn jeg føler det og. Liker det ikke, men er vel realiteten. Er jo vanskelig å få til noe når det er motsatt. Og gjerne like greit å ikke bli mer involvert for å ikke få følelser for han. Anonymkode: 08c6b...3c0
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #6 Skrevet 16. juni 2017 Ville dere kontaktet igjen eller bare lat det sklidd ut? Ville virke dum. Anonymkode: 08c6b...3c0
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #7 Skrevet 16. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ville dere kontaktet igjen eller bare lat det sklidd ut? Ville virke dum. Anonymkode: 08c6b...3c0 Jeg hadde latt det skli ut, tror jeg.. Så lenge det er så vanskelig å treffes og han ikke svarte på. Forrige melding. Initiativet ligger hos ham nå. Anonymkode: 20a93...177
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #8 Skrevet 16. juni 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde latt det skli ut, tror jeg.. Så lenge det er så vanskelig å treffes og han ikke svarte på. Forrige melding. Initiativet ligger hos ham nå. Anonymkode: 20a93...177 Takk for svar. Ja, tror jeg lar det bli sånn. Vil ikke virke desperat heller. Anonymkode: 08c6b...3c0
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #9 Skrevet 16. juni 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Takker for svar ja. Anonymkode: 08c6b...3c0 I alle dager da, ingen av oss er synske! Spør han, ikke oss! Anonymkode: 22167...21a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2017 #10 Skrevet 16. juni 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: I alle dager da, ingen av oss er synske! Spør han, ikke oss! Anonymkode: 22167...21a Vet det. Blir synsing. Kan vel spørre her visst jeg. Er bare ut i fra hva heg har skrevet. Blir gjerne ikke til at jeg spør han. Anonymkode: 08c6b...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå