Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Hvor tette er barna? Og hva var reaksjonen da dere fortalte dette til omgivelsene? Fikk dere frekke svar/reaksjoner? Anonymkode: d13cc...e36
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 18 mnd og 11 mnd. Får enda spm, 2 år etter siste, når nr 4 kommer, men helst som en spøk. Folk ser vi har mye å gjøre, men det blir enklere for hver dag. Har vært åpen om at siste ikke var planlagt, men veldig ønsket når det først ble som det ble. Ikke fått noen spesielle reaksjoner, bortsett fra at folk legger merke til hvor morsomt de har det - og hvor morsomt vi ikke har det når ungene ikke har dagen. 😉 Anonymkode: afeaa...b8d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 To år mellom hver. Ingen negative reaksjoner, hvorfor skulle vi få det? Vi har ikke påtatt oss mer enn vi kan håndtere. Anonymkode: 9d01a...f2d
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #4 Skrevet 17. juni 2017 har 3 tette med 11månders mellomrom tvillingene fyller 1 år i 3 juli,mens storebror fyller 2 år i 4 August Anonymkode: 405c8...afb
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 2,5 år mellom hver fødsel. Den siste var tvillinger så da ble det plutselig 4 barn på 5 år. Den vanlige reaksjonen i svangerskapet var "oj, da får dere hendene fulle" det er som regel det folk sier nå også. Tvillingene er snart 1 år. Og det har de jo helt rett i! Kan ikke huske noen frekke kommentarar annet enn et par perifere venninner som sa "glad det ikke er meg" og "det vet jeg ikke hvordan jeg skule taklet". Og det er jo egentlig ikke frekt. Bare ærlig 😉. Hadde sikkert funnet på å si det samme selv om situasjonen var omvendt 😂😂. Anonymkode: 019c3...507
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #6 Skrevet 17. juni 2017 Vi har tre barn med 22 mnd mellomtone mellom eldste og yngste. Ingen tvillinger. 11 mnd mellom eldste og mellomste, og 11 mnd mellom mellomste og yngste. Fikk noen reaksjoner, ja... Spesielt siden vi fikk de forholdsvis unge (var 26 da siste ble født). Ingen direkte negative reaksjoner, men folk har ledd litt og tullet med at jeg ikke klarer å holde beina samlet og sånn. Spesielt mannfolk sier slikt når de hører hvor tette barna er. Jeg ler bare med, men kjenner at spøken begynner å bli gammel, selv nå, seks år etter minste ble født. Ellers er reaksjonene positive, mange forstår ikke at vi orker, hvordan vi får hjulene til å gå rundt tidsmessig og økonomisk, spør om vi ikke er slitne osv. Anonymkode: 31827...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå