Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Min eldste starter i tredje klasse etter sommerferien. Hun har bursdag rett etter skolestart, og vi tenkte at hun nå er gammel nok til å få en mobil. Det vil gjøre hverdagen litt lettere for oss foreldre også mtp at hun ikke ønsker å ha noe særlig SFO lenger. Men hvilket abonnement velger man til de yngste? Hun trenger foreløpig kun fri tale og sms, og kommer nok ikke til å ha behov for mobildata. Er det noen som kan anbefale et abonnement og eventuelt en rimelig og grei telefon? Anonymkode: 303ef...11c
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Vår yngste har kontantkort. Jeg har full oversikt over både mitt og begge barna sitt abb og kontantbruk og kan overføre pengene direkte fra min side. Jeg og ungene har chess Anonymkode: 08fcd...095
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Min fjerdeklassing har iPhone 5s og det billigste barneabonnementet fra Telenor. Jeg har også telenor og får begge regningene på samme faktura, da slipper du evt fakturagebyr på to steder Eneste hun bruker mobildata til er å mota mms, hjemme har hun hi WiFi, men telefonene tar ikke imot mms om mobildata er skudd helt av Anonymkode: 5d312...1a0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 Vi har det minste barneabbonomentet til telia til vår kommende 3. Klassing. Kan ringe og sende SMS ubegrenset. Er noe datatrafikk, men det blir ikke brukt noe særlig. Anonymkode: bcad6...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå