Gå til innhold

Andre som sitter og venter på fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin til helgen og begynner å bli lei av å vente. Andre som bare går og venter på å føde? 

Anonymkode: 8c247...e25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!!!! Har termin til uka... de to andre kom hhv 14 og 7 dager etter termin, så regner med å gå over nå også. Men herregud jeg er lei!! 

Anonymkode: cddb2...871

Skrevet

He he, jeg hadde termin for 10 dager siden, og JEG er lei!!! Det går jo mot å bli satt i gang, og det har jeg lite lyst til 🙁

Noen som vet noe om smertelindring på føden i Bergen, på overtid, utenom epidural? 

Anonymkode: cfc45...6a7

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

He he, jeg hadde termin for 10 dager siden, og JEG er lei!!! Det går jo mot å bli satt i gang, og det har jeg lite lyst til 🙁

Noen som vet noe om smertelindring på føden i Bergen, på overtid, utenom epidural? 

Uff, det må være en påkjenning, når begynner de med igangsetting i Bergen? 

HI 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja!!!! Har termin til uka... de to andre kom hhv 14 og 7 dager etter termin, så regner med å gå over nå også. Men herregud jeg er lei!! 

Jeg har vært så heldig og sluppet overtid med de to første, så forventet ikke å gå så lenge nå, men ser ut som baby lar vente på seg. Håper du slipper mye overtid denne gang! 

HI

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, det må være en påkjenning, når begynner de med igangsetting i Bergen? 

HI 

Tilbud om igangsetting på dag 12. Kommer til å si ja, for nå orker jeg ikke mer. Men har hatt en spontan og en igangsatt fødsel før, og det er ingen tvil om hva jeg likte best. Blir spennende! 

Skrevet

Jeg har og en spontan og en igangsatt fødsel med mine. Den igangsatte endte med hastekeisersnitt etter 12 timer, så veit hva jeg hadde valgt og😱 

Lykke til!! 

Skrevet

Jeg har også hatt en spontan og en igangsatt. Den igangsatte var uten tvil den beste! Så det trenger ikke å være fælt og bli igangsatt. 

HI

Skrevet

Masse lykke til til dere som venter😀

Her er jeg "bare" halvveis og venter på de første tydelige sparkene fra den lille :) 

Anonymkode: 16326...89c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har og en spontan og en igangsatt fødsel med mine. Den igangsatte endte med hastekeisersnitt etter 12 timer, så veit hva jeg hadde valgt og😱 

Lykke til!! 

Oh no, SÅ tøft ble det ikke her. Men jeg følte meg veldig låst i situasjonen, og syns jeg ble fratatt all kontroll på en måte. Ble forløst med tang. 

Den spontane fødselen var rolig og fin, telys og badekar og god stemning. 

Skrevet

Jeg har også hatt en spontan og en igangsatt. Den igangsatte var uten tvil den beste! Så det trenger ikke å være fælt og bli igangsatt. 

HI

Så godt å høre! Det hjelper vel kanskje litt å ha vært igjennom det før også, og vite hva man går til. Spennende hvor lenge du må vente nå, da?! Er storesøsknene veldig spent? 

Skrevet

Jeg har nettopp fått min. 

Men jeg ble igangsatt pga svangerskapsforgiftning, og vil bare kommentere det med igangsetting. Da det var 3. barnet, og jeg var 37 uker på vei, så ting var relativt mykt, prøvde de å bare ta vannet for å se om det var nok til at fødselen startet. 

Og det funket flott det. Og jeg hadde akkurat lik fødselsopplevelse som med nr 2, som startet av seg selv. Selve fødselen var akkurat like grei. 

Så igangsettelse trenger ikke være noen big deal. 

Lykke til med ventetiden! 😊

Anonymkode: 2afd8...f35

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så godt å høre! Det hjelper vel kanskje litt å ha vært igjennom det før også, og vite hva man går til. Spennende hvor lenge du må vente nå, da?! Er storesøsknene veldig spent? 

Eldste gleder seg masse, men yngste på 2 har nok ikke forstått at det snart kommer en baby i hus. 

Vi får smøre oss med tålmodighet, de små kommer nok snart, men er kjedelig å bare gå og vente...

Skrevet

Eldste gleder seg masse, men yngste på 2 har nok ikke forstått at det snart kommer en baby i hus. 

Vi får smøre oss med tålmodighet, de små kommer nok snart, men er kjedelig å bare gå og vente...

Litt samme her, eldste som skjønner mest. Men barnehage og skole har spurt HVER dag de siste ukene om babyen er kommet, så da holder de jo på å miste tolmodigheten de to som skal bli storesøsken også. 

Har dere prøvd noe for å sette i gang fødselen selv, da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...