Gå til innhold

Ivf: når tok du graviditetstest?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med ivf og setter inn egg imorgen (16.06). Satte Ovitrelle 12.06, hadde uttak 14.06 og har fått testedag 29.06. Synes det er så lenge å vente, mange får jo positiv test 11-12 dpo. Ovitrelle bør være ute av kroppen 23.06, så er det egentlig greit å begynne å teste da for å se at testen er blitt negativ etter ovitrelle og så forhåpentligvis blir positiv igjen?

Når begynte du å teste? Fikk du positiv test før testdagen og var du da gravid eller skyldtes det kjemisk graviditet/ovitrelle?

Anonymkode: f9ed9...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet 7 dager etter innsett / 12 dager etter uttak. Testen var veldig svak positiv, og jeg var gravid.

Anonymkode: 7c447...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11/12 dpo har jeg alltid fått riktig resultat. Hatt 7 innsett og fikk positiv test på 3 av de (mistet i uke 12 ene gangen, men testen viste uansett riktig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet dag 10 etter uttak, negativ, testet positivt dag 11 eller uttak. Det var med test tidlig strimler. Testet først positivt med vanlige tester på dag 13 eller 14. 

Anonymkode: ed8cc...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet svakt positivt på kveldsurin 11 dager etter uttak, seks dager etter innsett. Hadde testdato åtte (!) dager senere...

Tok en ny test på testdagen før jeg ringte inn resultatet da :) (sånn for ordens skyld)

Anonymkode: 1fc3c...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet den dagen vi fikk beskjed om å gjøre det. Fikk tvillinger 😁

Anonymkode: a163e...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg var gravid testet jeg positiv på dag 9 etter innsett. 

Nå andre gang testet jeg positivt på dag 8. 

Har tester flere dager forveien for å være sikker på at ovitrelle har vært ute av systemet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...